...
Реєструйся

Чи треба видати працівникам трудові книжки, що зберігаються у роботодавця?


Видавати працівникам трудові книжки, які зберігаються у роботодавця, наразі підстав немає.

В той же час, відсутні підстави відмовити працівнику у видачі такої трудової книжки на його вимогу. Таку вимогу бажано оформити у вигляді заяви.

Розроблення кадрових документів
Експерти КАДРОВИК.UA допоможуть у складанні й упровадженні бланків, реєстраційних форм, шаблонів документів

Також, трудова книжка має бути видана працівнику у разі його звільнення.

Видача всіх наявних трудових книжок працівникам в обов’язковому порядку передбачається після завершення робіт щодо включення Пенсійним фондом України до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників, які мають бути здійснені протягом п’яти років.

Навчання для кадровиків — семінари, курси, тренінги, вебінари
Індивідуальні курси кадровиків з нуля: 0 (800) 219-977

Джерело: Управління Держпраці

Курс підвищення кваліфікації «Кадрова справа для професіонала»

Матеріали до теми


Які наслідки, якщо новостворене підприємство працювало без ведення військового обліку?
ЗАПИТАННЯ Підприємство створене 01.12.2023 р. У штаті був один директор, військовозобов’язаний. У серпні прийнято нового директора, який знятий з військового обліку. ...
Чи обов’язково вести «Особову картку» працівника?
Відповідно до пункту 2.5 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального ...
Правила поведінки на підприємстві: чи обов’язково затверджувати додаткові положення у зв’язку з новим законом?
ЗАПИТАННЯ У зв’язку з набуттям чинності нової підстави для звільнення, а саме невиконання працівником правил поведінки на підприємстві, в установі, ...