Її доведеться заповнювати в електронній формі
НАДС затвердило нову форму Особової картки державного службовця та 7 додатків до неї.
В наказі НАДС «Про затвердження форми Особової картки державного службовця» від 19 травня 2020 року № 77-20 вимагається, аби Особову картку заповнювали в електронній формі.
Відомості, зазначені у пунктах 1–10 Особової картки, заповнюватиме держслужбовець, а відомості, зазначені у пунктах 11–18, — працівник служби управління персоналом.
За наявності у держоргані інформаційної системи управління людськими ресурсами Особову картку зберігають в особовій справі у такій інформаційній системі (з проставленням кваліфікованого електронного підпису), а за відсутності такої інформаційної системи — друкують та зберігають в особовій справі (з використанням власноручного підпису). При зміні відомостей в Особовій картці їх оновлюють в інформаційній системі або замінивши відповідні сторінки в роздрукованій формі.
Водночас втрачає чинність попередня форма Особової картки держслужбовця та Інструкція щодо її заповнення. НАДС для цього видало наказ «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Національного агентства України з питань державної служби від 05 серпня 2016 року № 156» від 19 травня 2020 року № 76-20.