...
Реєструйся

Хто є відповідальним за формування номенклатури справ у відділі кадрів?


Кожен структурний підрозділ будь-якого підприємства, установи, організації (далі — підприємство) повинен мати номенклатуру справ. Зокрема, це стосується і відділу кадрів, адже у результаті діяльності саме цього підрозділу формуються у справи та зберігаються протягом певного часу кадрові документи підприємства.

Як показує практика, у поточному діловодстві відділу кадрів зберігається найбільша (порівняно з іншими структурними підрозділами) кількість документів і відповідно ведеться найбільше справ.

Рекомендуємо до прочитання Електронний журнал «КАДРОВИК.UA»: анонс грудневого номера 2024 року

Номенклатура справ відділу кадрів призначена для встановлення порядку формування паперових і електронних кадрових документів у справи, забезпечення їх обліку, оперативного пошуку цих документів за їх змістом і видом, визначення строків зберігання.

Цей локальний організаційний документ є основою для складання описів справ з кадрових питань тривалого (понад 10 років) зберігання, а також для обліку справ тимчасового (до 10 років включно) зберігання.

Зразки документів • Посадові інструкції • Робочі інструкції
Для довідок: 0 (800) 219-977

Розроблення проєкту номенклатури справ структурного підрозділу покладається на того працівника, який у відповідному підрозділі згідно з наказом керівника підприємства відповідає за організацію діловодства. І якщо йдеться про відділ кадрів, то розроблення проєкту номенклатури справ цього підрозділу покладається на працівника, відповідального за організацію кадрового діловодства. А ось на невеликому безструктурному підприємстві за підготовку розділу зведеної номенклатури справ, у якому наведено систематизований перелік заголовків справ з кадрових питань, відповідає особа, яка веде усю кадрову документацію підприємства.

Плакати та шпаргалки для роботи відповідального за ведення військового обліку на підприємстві
0 (800) 219-977 • podpiska@mediapro.com.ua

Працівники служби діловодства (канцелярії, загального відділу, відділу діловодства і контролю) зобов’язані надавати методично-консультативну допомогу працівнику відділу кадрів у розробленні номенклатури справ.

Номенклатура справ відділу кадрів після її розроблення обов’язково увійде окремим розділом до зведеної номенклатури справ підприємства, яка буде затверджена керівником підприємства і набере чинності з 1 січня нового діловодного року.

Експрес-курс «Облікові документи кадрової служби та порядок їх ведення»
0 (800) 219-977 • E-mail: podpiska@mediapro.com.ua

Під час підготовки номенклатури справ відділу кадрів слід керуватися вимогами Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5, які встановлюють порядок розроблення, підписання та запровадження номенклатури справ…

Докладніше про те, чи підлягає номенклатура справ відділу кадрів затвердженню, якими нормативно-правовими актами слід керуватися під час підготовки номенклатури справ відділу кадрів та чим керуватися при визначенні строків зберігання справ, читайте в новому грудневому випуску журналу «КАДРОВИК.UA» у статті Олени Загорецької «Номенклатура справ відділу кадрів».

Джерело: КАДРОВИК.UA

Вебінар «Номенклатура справ від початку до кінця»

Матеріали до теми


Внесено зміни до Правил ведення нотаріального діловодства
Набули чинності нові правила ведення нотаріального діловодства, затверджені наказом Міністерством юстиції України. Зокрема, впорядковано питання складання та оформлення організаційно-розпорядчих, нотаріальних ...