...
Реєструйся

Хто є відповідальним за формування номенклатури справ у відділі кадрів?


Кожен структурний підрозділ будь-якого підприємства, установи, організації (далі — підприємство) повинен мати номенклатуру справ. Зокрема, це стосується і відділу кадрів, адже у результаті діяльності саме цього підрозділу формуються у справи та зберігаються протягом певного часу кадрові документи підприємства.

Як показує практика, у поточному діловодстві відділу кадрів зберігається найбільша (порівняно з іншими структурними підрозділами) кількість документів і відповідно ведеться найбільше справ.

Рекомендуємо до прочитання Електронний журнал «КАДРОВИК.UA»: анонс грудневого номера 2024 року

Номенклатура справ відділу кадрів призначена для встановлення порядку формування паперових і електронних кадрових документів у справи, забезпечення їх обліку, оперативного пошуку цих документів за їх змістом і видом, визначення строків зберігання.

Цей локальний організаційний документ є основою для складання описів справ з кадрових питань тривалого (понад 10 років) зберігання, а також для обліку справ тимчасового (до 10 років включно) зберігання.

Зразки документів • Посадові інструкції • Робочі інструкції
Для довідок: 0 (800) 219-977

Розроблення проєкту номенклатури справ структурного підрозділу покладається на того працівника, який у відповідному підрозділі згідно з наказом керівника підприємства відповідає за організацію діловодства. І якщо йдеться про відділ кадрів, то розроблення проєкту номенклатури справ цього підрозділу покладається на працівника, відповідального за організацію кадрового діловодства. А ось на невеликому безструктурному підприємстві за підготовку розділу зведеної номенклатури справ, у якому наведено систематизований перелік заголовків справ з кадрових питань, відповідає особа, яка веде усю кадрову документацію підприємства.

Плакати та шпаргалки для роботи відповідального за ведення військового обліку на підприємстві
0 (800) 219-977 • podpiska@mediapro.com.ua

Працівники служби діловодства (канцелярії, загального відділу, відділу діловодства і контролю) зобов’язані надавати методично-консультативну допомогу працівнику відділу кадрів у розробленні номенклатури справ.

Номенклатура справ відділу кадрів після її розроблення обов’язково увійде окремим розділом до зведеної номенклатури справ підприємства, яка буде затверджена керівником підприємства і набере чинності з 1 січня нового діловодного року.

Експрес-курс «Облікові документи кадрової служби та порядок їх ведення»
0 (800) 219-977 • E-mail: podpiska@mediapro.com.ua

Під час підготовки номенклатури справ відділу кадрів слід керуватися вимогами Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5, які встановлюють порядок розроблення, підписання та запровадження номенклатури справ…

Докладніше про те, чи підлягає номенклатура справ відділу кадрів затвердженню, якими нормативно-правовими актами слід керуватися під час підготовки номенклатури справ відділу кадрів та чим керуватися при визначенні строків зберігання справ, читайте в новому грудневому випуску журналу «КАДРОВИК.UA» у статті Олени Загорецької «Номенклатура справ відділу кадрів».

Джерело: КАДРОВИК.UA

Вебінар «Номенклатура справ від початку до кінця»

Матеріали до теми


Які документи в Україні не апостилюють і чому — пояснює Мін’юст
Для офіційного визнання виданих в Україні документів дійсними в інших державах потрібне їх міжнародне підтвердження. Найпоширенішим та найпростішим способом на ...
Нечітка печатка в трудовій — чи є підстава для занепокоєння?
Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України ...