...
Реєструйся

Найбільш відволікаючі фактори на роботі


Усього лише 5% офісних співробітників можуть похвалитися тим, що їх нічого не відволікає від роботи. Решті доводиться із чимось миритись. Розмови й постійна балаканина колег займають лідируючу позицію серед відволікаючих факторів: на надміру балакучих колег скаржиться кожен другий опитаний. На другому місці — вільний доступ до Інтернету, який хоча й потрібен, але у той же час заважає працювати кожному третьому офісному співробітнику. 31% працівників вимушені терпіти постійні телефонні дзвінки, а 27% — гучний сміх колег. Останнім фактором у п’ятірці лідерів є невичерпні прохання боса, які заважають зосередитись на роботі 26% співробітників.

ТОП-менеджери частіше відволікаються на безкінечні телефонні дзвінки, але суттєво рідше вимушені терпіти музику в офісі, гучний сміх колег і специфічні запахи. Їм не доводиться скаржитись на безкінечні прохання боса, та й думки про особисте дещо рідше навідують їх у робочий час.

Одним із можливих варіантів усунення негативного впливу відволікаючих факторів 43% офісних працівників бачать виділення окремого кабінету.

«Open-space — зло. Треба розсадити проекти/відділи/команди по окремих невеликих, звукоізольованих кабінетах»,
—<br/ >так висловився на користь кабінетної системи один з респондентів.

Безумовно, особистий кабінет убереже нерви працівника від офісної музики й шумів, гучного сміху й постійної балаканини колег, специфічних запахів і гучних дратуючих рінгтонів телефонів. Тобто від усіх тих факторів, які заважають спокійно працювати в приміщенні, створеному за типом відкритого простору. Але це далеко не означає, що співробітник, який розташувався в окремому кабінеті, не відволікається. Найчастіше він витрачає час на листи «не по справі» (29%) і насолоджується вільним виходом в Інтернет (40%).

Але не всі фактори відволікають офісних співробітників однаково сильно. Часто й сильно відволікають співробітників від роботи балаканина й сміх колег, безкінечні телефонні дзвінки, невичерпні прохання шефа, а також вільний доступ до Інтернету. Безкінечні наради, музика в офісі й звуки оргтехніки відволікають від роботи хоча і рідше, проте так само сильно. Думки про особисте, навпаки, відволікають досить часто, але слабко. А ось найбільш слабкими й рідкісними дрібницями, які відволікають від виконання робочих завдань, є рінгтони телефонів колег, листи «не по справі», специфічні запахи, онлайн месенджери і зовнішній вигляд деяких співробітників.

hh.ua