10:50 02.02.2024
Які цілі програми психосоціальної підтримки на робочому місці?
- Визнати психосоціальні наслідки війни для людини і сфери праці.
- Посилити позиції роботодавця, профспілки як лідера, орієнтованого на добробут працівників.
- Сформувати психологічно безпечне середовище, де принцип конфіденційності й відсутність стигми та дискримінації має пріоритетне значення.
- Навчити працівників розпізнавати ознаки психологічних проблем для запобігання появі важких психічних і поведінкових наслідків.
Читайте також: Стресостійкість — запорука плідної роботи
- Навчити методів управління стресом та навичкам психологічного відновлення.
- Запобігти емоційному та професійному вигоранню.
- Навчити працівників навичок надання першої психологічної допомоги (ППД).
- Надати доступ до зовнішніх ресурсів фахової психологічної допомоги.
- Стати більш відкритими до розмов про ментальне здоров’я та ініціатив щодо психосоціальної підтримки на робочому місці.
Читайте також: Психологічна підтримка на робочому місці
З інформаційними матеріалами з питань психосоціальної підтримки на робочому місці у воєнний і післявоєнний час можете ознайомитися у розділі «Психосоціальна підтримка на роботі» на інформаційному порталі Держпраці
Вас може зацікавити:
- Що означає принцип «не нашкодь» під час першої психологічної допомоги?
- Ментальне здоров’я: як про нього дбати на рівні компанії
- Чи потрібен на підприємстві психолог
- Особливості роботи півкуль мозку: як цим скористатися, щоб організувати свій робочий день
Джерело: Управління Держпраці