...
Реєструйся

Оновлено можливості вебпорталу електронних послуг


Останнім часом внесено зміни у програмне забезпечення надання електронних послуг засобами вебпорталу Пенсійного фонду України.

Найбільше змін впроваджено у Кабінеті фізичної особи:

  • реалізовано можливість формування заяви про надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення та компенсації частини податку на доходи фізичних осіб та військового збору та договору найму з накладеними наймачем та наймодавцем КЕП;
  • реалізовано функціонал «Калькулятор розрахунку субсидії»;
  • у заяві про надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення та компенсації частини податку виправлені помилки внесення даних до друкованої форми заяви та договору найму, змінено формат даних для атрибутів блоку «Показання лічильників (за наявності) на дату підписання договору»;

Письмові і телефонні КОНСУЛЬТАЦІЇ та інші кадрові послуги експертів журналу «КАДРОВИК.UA»

  • у заяві про взяття на облік ветерана війни і надання йому пільг за експериментальним проєктом додано атрибут «Тип житла»;
  • заява на призначення пенсії – для документа «Посвідка на постійне проживання» змінено умову щодо серії та номеру посвідки (максимальна кількість символів – 9);
  • заява на виготовлення пенсійного посвідчення – знято валідацію з полів, інформацію до яких отримано з пенсійної справи (адресні дані);
  • в заяві про надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення та компенсації частини податку знято обов’язковість заповнення з полів блоку «Місце реєстрації»;
  • відкрито доступ до пенсійного калькулятора осіб, що вже є пенсіонерами.

ГАРЯЧА ЛІНІЯ — безплатні консультації для передплатників журналу «КАДРОВИК.UA»

Оновлення програмних засобів кабінету страхувальника:

  • у звіті про персоніфіковані відомості про грошове забезпечення (ПКМУ 770) змінено контроль для полів «Кількість повних місяців», «Кількість днів»;
  • у заявах-розрахунках для додатків 4, 5 реалізовано можливість створення та подання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам;
  • у формі пошуку листків непрацездатності встановлено обмеження періоду, за який здійснюється пошук (31 календарний день), також оптимізовано процедуру пошуку.

У кабінеті Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) внесено зміни до тексту згоди, яку надає заявник при поданні заяви. Також додано ланцюжок сертифікатів для криптографічної взаємодії вебпорталу з сумісними КНЕДП (ЦСК) та налаштувань КНЕДП АБ «УКРГАЗБАНК».

Джерело: Головне управління ПФУ в Луганській області

100 годин для консультацій за 100 грн!

Матеріали до теми


У Мін’юсті роз’яснили нюанси підписання посвідчуваних правочинів, заяв та інших документів
Порядок вчинення правочинів, заяв та їх підписання регулюється, зокрема, Цивільним кодексом України, Законом України «Про нотаріат» та Порядком вчинення нотаріальних ...
Подання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам: алгоритм і строки
Після оплати листків непрацездатності роботодавець має протягом місяця подати повідомлення до ПФУ через е-кабінет. Для цього потрібно сформувати повідомлення, перевірити ...
Встановлення факту смерті на тимчасово окупованій території: покрокова інструкція
Свідоцтва про смерть, видані окупаційною владою, не визнаються чинними на території України і не мають жодної юридичної сили. Унаслідок цього ...