...
Реєструйся

Претенденти на посади держслужбовців зможуть виправити помилки у поданих деклараціях чи автобіографіях


Кабмін 28 серпня 2013 року схвалив розроблений Міністерством юстиції проект Указу Президента України «Про внесення змін до Указу Президента України від 25 січня 2012 року № 33».

Проектом пропонується привести згаданий Указ Президента України, яким затверджено Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, у відповідність до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реалізації державної антикорупційної політики».

Запропоновані зміни стосуються встановлення механізму одержання інформації про попередню спеціальну перевірку щодо особи, стосовно якої така перевірка проводилася раніше. Зокрема, пропонується встановити, що орган, на посаду в якому претендує особа, запитуватиме за останнім місцем роботи особи, де стосовно неї проводилася спеціальна перевірка, копію довідки про результати такої перевірки.

Так, з метою недопущення формальних відмов у прийнятті на службу особам у зв’язку з технічними помилками у поданій декларації чи автобіографії, передбачено право претендента на службу надати пояснення щодо виявлених розбіжностей у декларації та автобіографії, або виправити такі розбіжності. Водночас підставами для відмови у прийнятті на службу за результатами перевірки пропонується визначити виявлену невідповідність претендента на посаду встановленим законодавством вимогам, а також встановлення із врахуванням одержаних пояснень факту подання ним підроблених документів або неправдивих відомостей.

Запропоновані зміни сприятимуть вдосконаленню механізму добору кадрів на службу в державних органах та органах місцевого самоврядування.

За інформацією Мінюсту