11:37 06.11.2018
Реорганізація — це припинення діяльності підприємства, установи, організації (далі — підприємство, юридична особа), яке супроводжується переходом його зобов’язань і прав до іншого підприємства. Але так чи інакше здійснення реорганізації супроводжується виникненням певних труднощів не тільки у керівництва, а й у юристів, економістів, кадровиків підприємства.
Із посібника ви дізнаєтеся про:
- Види та етапи реорганізації
- Покрокові дії кадрової служби при реорганізації
- Особливості кадрового діловодства та документообігу при перетворенні, злитті, приєднанні, поділі, виділі
А також отримаєте відповіді на запитання:
- Чи варто новоствореному підприємству повідомляти Державну фіскальну службу України про прийняття на роботу працівників реорганізованого підприємства?
- Чи потрібно повідомляти центр зайнятості про звільнення працівників у разі реорганізації підприємства?
- Як підприємству-правонаступнику зареєструвати трудові книжки працівників підприємства, реорганізованого шляхом приєднання?
- Чи виплачується працівникам у разі реорганізації підприємства грошова компенсація за невикористані дні щорічних відпусток?