Проект групи компаній «МЕДІА-ПРО»

Реорганізація підприємства: дії кадровика

Дата публікації: 06.11.2018

Реорганізація — це припинення діяльності підприємства, установи, організації (далі — підприємство, юридична особа), яке супроводжується переходом його зобов’язань і прав до іншого підприємства. Але так чи інакше здійснення реорганізації супроводжується виникненням певних труднощів не тільки у керівництва, а й у юристів, економістів, кадровиків підприємства.

Із посібника ви дізнаєтеся про:

  • Види та етапи реорганізації
  • Покрокові дії кадрової служби при реорганізації
  • Особливості кадрового діловодства та документообігу при перетворенні, злитті, приєднанні, поділі, виділі

А також отримаєте відповіді на запитання:

  • Чи варто новоствореному підприємству повідомляти Державну фіскальну службу України про прийняття на роботу працівників реорганізованого підприємства?
  • Чи потрібно повідомляти центр зайнятості про звільнення працівників у разі реорганізації підприємства?
  • Як підприємству-правонаступнику зареєструвати трудові книжки працівників підприємства, реорганізованого шляхом приєднання?
  • Чи виплачується працівникам у разі реорганізації підприємства грошова компенсація за невикористані дні щорічних відпусток?

Видання для кадровиків Журнали реєстрації