...
Реєструйся

Посібник “Реорганізація підприємства: дії кадровика”


Реорганізація — це припинення діяльності підприємства, установи, організації (далі — підприємство, юридична особа), яке супроводжується переходом його зобов’язань і прав до іншого підприємства. Але так чи інакше здійснення реорганізації супроводжується виникненням певних труднощів не тільки у керівництва, а й у юристів, економістів, кадровиків підприємства.

Із посібника ви дізнаєтеся про:

  • Види та етапи реорганізації
  • Покрокові дії кадрової служби при реорганізації
  • Особливості кадрового діловодства та документообігу при перетворенні, злитті, приєднанні, поділі, виділі

А також отримаєте відповіді на запитання:

  • Чи варто новоствореному підприємству повідомляти Державну фіскальну службу України про прийняття на роботу працівників реорганізованого підприємства?
  • Чи потрібно повідомляти центр зайнятості про звільнення працівників у разі реорганізації підприємства?
  • Як підприємству-правонаступнику зареєструвати трудові книжки працівників підприємства, реорганізованого шляхом приєднання?
  • Чи виплачується працівникам у разі реорганізації підприємства грошова компенсація за невикористані дні щорічних відпусток?

Видання для кадровиків Журнали реєстрації

Матеріали до теми


Зразок наказу про надання пояснень щодо причин відсутності на роботі
Встановлення правил поведінки на підприємствах, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, та/або на об’єктах чи операторах критичної ...
Використання ШІ та цифрових інструментів в системі управління охороною праці в Україні
В умовах війни українські підприємства змушені адаптуватися до нових реалій, впроваджуючи сучасні інструменти для збереження життя та здоров’я працівників. Від ...