...
Реєструйся

Посібник “Реорганізація підприємства: дії кадровика”


Реорганізація — це припинення діяльності підприємства, установи, організації (далі — підприємство, юридична особа), яке супроводжується переходом його зобов’язань і прав до іншого підприємства. Але так чи інакше здійснення реорганізації супроводжується виникненням певних труднощів не тільки у керівництва, а й у юристів, економістів, кадровиків підприємства.

Із посібника ви дізнаєтеся про:

  • Види та етапи реорганізації
  • Покрокові дії кадрової служби при реорганізації
  • Особливості кадрового діловодства та документообігу при перетворенні, злитті, приєднанні, поділі, виділі

А також отримаєте відповіді на запитання:

  • Чи варто новоствореному підприємству повідомляти Державну фіскальну службу України про прийняття на роботу працівників реорганізованого підприємства?
  • Чи потрібно повідомляти центр зайнятості про звільнення працівників у разі реорганізації підприємства?
  • Як підприємству-правонаступнику зареєструвати трудові книжки працівників підприємства, реорганізованого шляхом приєднання?
  • Чи виплачується працівникам у разі реорганізації підприємства грошова компенсація за невикористані дні щорічних відпусток?

Видання для кадровиків Журнали реєстрації

Матеріали до теми


Кейс для кадровика. Продовження кваліфікаційної категорії та сертифікатів медичним працівникам
СИТУАЦІЯ Наказ МОЗ від 31 серпня 2023 року № 1555 «Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства охорони здоров’я України» ...
Відповідальність за гендерну дискримінацію в вакансіях
Порядок сплати рекламодавцями до державного бюджету штрафів за порушення вимог Закону України «Про рекламу» щодо реклами послуг із працевлаштування, затверджено ...