Реєструйся

Реорганізація підприємства: дії кадровика


Реорганізація — це припинення діяльності підприємства, установи, організації (далі — підприємство, юридична особа), яке супроводжується переходом його зобов’язань і прав до іншого підприємства. Але так чи інакше здійснення реорганізації супроводжується виникненням певних труднощів не тільки у керівництва, а й у юристів, економістів, кадровиків підприємства.

Із посібника ви дізнаєтеся про:

  • Види та етапи реорганізації
  • Покрокові дії кадрової служби при реорганізації
  • Особливості кадрового діловодства та документообігу при перетворенні, злитті, приєднанні, поділі, виділі

А також отримаєте відповіді на запитання:

  • Чи варто новоствореному підприємству повідомляти Державну фіскальну службу України про прийняття на роботу працівників реорганізованого підприємства?
  • Чи потрібно повідомляти центр зайнятості про звільнення працівників у разі реорганізації підприємства?
  • Як підприємству-правонаступнику зареєструвати трудові книжки працівників підприємства, реорганізованого шляхом приєднання?
  • Чи виплачується працівникам у разі реорганізації підприємства грошова компенсація за невикористані дні щорічних відпусток?

Видання для кадровиків Журнали реєстрації

Матеріали до теми


Непрацевлаштовані громадяни з малозабезпечених сімей можуть отримати кредит на початок чи розвиток власної справи
З початком повномасштабної війни, розв’язаної російською федерацією, для багатьох родин, що втратили житло, роботу, заощадження, критично важливим стало повернення до ...
Про послуги соціального супроводу військовим та їхнім родинам
Розпочалось надання послуги соціального супроводу військовим та їхнім родинам на базі військових частин. Соціальний супровід – це можливість отримати допомогу ...
Порядок проведення роботодавцем перерахунку сум нарахованих доходів та утриманого ПДФО
Згідно з підпунктом 169.4.2 пункту 169.4 статті 169 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), роботодавець платника податку на доходи фізичних ...