...
Реєструйся

Сигнал тривоги під час перебування в сервісному центрі ПФУ: який алгоритм дій


Пенсійний фонд України (далі — ПФУ) пояснює, що робити, коли сигнал повітряної чи іншої тривоги надійшов під час вашого перебування в сервісному центрі ПФУ.

Алгоритм дій такий:

  1. Уважно вислухайте повідомлення адміністратора сервісного центру й дійте відповідно до вказівок.
  2. Пройдіть до укриття, про яке повідомить адміністратор за зазначеним на схемах маршрутом.
  3. За можливості, допоможіть відвідувачам, які погано пересуваються, мають проблеми із зором або слухом.
  4. Під час евакуації НЕ ВИКОРИСТОВУЙТЕ ліфт, користуйтеся лише сходами.

Пам’ятайте!

Сирена попереджає про небезпеку. Не нехтуйте сигналами повітряної чи іншої тривоги. Це може врятувати життя.

Новинка! Замовляйте комплект «Графік відпусток на 2023 рік» за ВИГІДНОЮ ціною.

Джерело: Пенсійний фонд України

Матеріали до теми


Експерт «КАДРИ.UA» консультує щодо звільнення працівника, який виїхав за кордон
До онлайн-системи «КАДРИ.UA» цього тижня надійшло запитання від кадрового відділу однієї з державних структур. ЗАПИТАННЯ. На підприємстві двоє працівників виїхали за ...
У ПФУ нагадали, коли потрібно повертати надміру виплачені суми пенсії
Головне управління Пенсійного фонду України у Чернівецькій області нагадало, коли потрібно повертати надміру виплачені суми пенсії. «На розмір пенсії впливають ...
Оновлено можливості вебпорталу електронних послуг ПФУ
У програмне забезпечення надання електронних послуг засобами вебпорталу Пенсійного фонду України було внесено певні зміни. Найбільше змін впроваджено у Кабінеті ...