...
Реєструйся

Сигнал тривоги під час перебування в сервісному центрі ПФУ: який алгоритм дій


Пенсійний фонд України (далі — ПФУ) пояснює, що робити, коли сигнал повітряної чи іншої тривоги надійшов під час вашого перебування в сервісному центрі ПФУ.

Алгоритм дій такий:

  1. Уважно вислухайте повідомлення адміністратора сервісного центру й дійте відповідно до вказівок.
  2. Пройдіть до укриття, про яке повідомить адміністратор за зазначеним на схемах маршрутом.
  3. За можливості, допоможіть відвідувачам, які погано пересуваються, мають проблеми із зором або слухом.
  4. Під час евакуації НЕ ВИКОРИСТОВУЙТЕ ліфт, користуйтеся лише сходами.

Пам’ятайте!

Сирена попереджає про небезпеку. Не нехтуйте сигналами повітряної чи іншої тривоги. Це може врятувати життя.

Новинка! Замовляйте комплект «Графік відпусток на 2023 рік» за ВИГІДНОЮ ціною.

Джерело: Пенсійний фонд України

Матеріали до теми


Судова справа: за неоновлення даних — штраф, хоча військовозобов’язаний оновив їх через Резерв+ і звертався до ТЦК із заявою
СИТУАЦІЯ Колишній працівник податкової міліції подав позов до ТЦК, який наклав штраф на нього в сумі 17 тисяч грн, і ...
Нові функції застосунку Резерв+: військово-обліковий документ через QR-код та виправлення помилок дистанційно
З 18 червня у застосунку Резерв+ зʼявився QR-код, відсканувавши який уповноважені органи можуть перевірити чинність електронного військово-облікового документа, що має ...
Працівника перевели на іншу посаду: чи потрібно буде повернути йому колишню посаду після закінчення воєнного стану?
СИТУАЦІЯ Працівника перевели на іншу посаду під час воєнного стану, згідно зі статтею 3 Закону України від 15 березня 2022 ...