Реєструйся

Сигнал тривоги під час перебування в сервісному центрі ПФУ: який алгоритм дій


Пенсійний фонд України (далі — ПФУ) пояснює, що робити, коли сигнал повітряної чи іншої тривоги надійшов під час вашого перебування в сервісному центрі ПФУ.

Алгоритм дій такий:

  1. Уважно вислухайте повідомлення адміністратора сервісного центру й дійте відповідно до вказівок.
  2. Пройдіть до укриття, про яке повідомить адміністратор за зазначеним на схемах маршрутом.
  3. За можливості, допоможіть відвідувачам, які погано пересуваються, мають проблеми із зором або слухом.
  4. Під час евакуації НЕ ВИКОРИСТОВУЙТЕ ліфт, користуйтеся лише сходами.

Пам’ятайте!

Сирена попереджає про небезпеку. Не нехтуйте сигналами повітряної чи іншої тривоги. Це може врятувати життя.

Новинка! Замовляйте комплект «Графік відпусток на 2023 рік» за ВИГІДНОЮ ціною.

Джерело: Пенсійний фонд України

Матеріали до теми


Бронювання працівників: МОЗ затвердило критично важливі підприємства та установи
МОЗ встановило критерії, за якими визначатимуть підприємства, установи та організації, які мають важливе значення для галузі національної економіки у сфері ...
Аналіз судової практики щодо неправомірного звільнення працівників у воєнний стан
Ситуація 1 Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 30 січня 2023 року у справі № 420/16201/22 про визнання протиправним та ...