Відповідне програмне забезпечення доопрацьоване Пенсійним фондом України.
Сформований листок непрацездатності надсилається страхувальникам через кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Інформація про трудові відносини працівника з тим чи іншим страхувальником ґрунтується на даних Реєстру застрахованих осіб, які надходять туди з джерел, передбачених ст. 18 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», зокрема від Державної податкової служби України.
Читайте також: Про строки виплати одноразової допомоги в разі настання нещасного випадку на виробництві
Про запит щодо зміни страхувальника у вже сформованих листках непрацездатності
Якщо на дату формування листка непрацездатності, роботодавцем не було подано повідомлення про прийняття на роботу працівника, звіт з ЄСВ, або допущені помилки в звітності, внаслідок чого листок непрацездатності не потрапив в електронний кабінет страхувальника, то після подання відповідних звітів або повідомлення про прийняття на роботу, можна направити до Пенсійного фонду запит щодо зміни страхувальника у вже сформованих листках непрацездатності.
Для створення запиту в пункті меню «Листки непрацездатності» кабінету страхувальника додано кнопку «Запит на зміну страхувальника в ЛН після подання ПППР/звіту», при наведенні курсора, на яку, користувачу надається наступне інформаційне повідомлення: «Запит подається страхувальником по новоприйнятим працівникам, яким ЕЛН створено на попереднє місце роботи, в зв’язку з відсутністю інформації щодо нових трудових відносин. Запит направляється після подання Повідомлення про прийняття працівника на роботу (укладення гіг-контракту)/Звіту по ЄСВ, який підтверджує наявність нових трудових відносин на момент настання страхового випадку».
Читайте також: Страхові виплати від нещасного випадку на виробництві та профзахворювання за новим Порядком
Що слід вказати в системі, а що підтягується автоматично
В екранній формі запиту слід зазначити такі дані:
- регіон (вибрати з випадаючого списку);
- телефон страхувальника;
- код ЄДРПОУ страхувальника, на якого було створено листок непрацездатності і якого необхідно змінити;
- номер ЕЛН, по якому необхідно змінити страхувальника;
- РНОКПП (не обов’язкове для заповнення).
Автоматично заповнюється системою: номер запиту; дата формування запиту; код ЄДРПОУ (РНОКПП) страхувальника; найменування страхувальника/ПІБ.
При створенні запиту також можна додати сканкопії документів.
Після внесення всіх необхідних даних та відправки запиту, він змінює статус на «Надіслано» та потрапляє на опрацювання до Пенсійного фонду.
Якщо в процесі опрацювання запиту в системі будуть наявні листки непрацездатності, які відповідатимуть умовам для такої заміни, буде прийнято рішення про заміну страхувальника. Після цього роботодавець зможе переглянути ці ЕЛН в електронному кабінеті в пункті меню «Листки непрацездатності» за параметром пошуку «Змінено страхувальника в ЕЛН за запитом».
Читайте також: Терміни розгляду листків непрацездатності для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю і пологами
Джерело: ПФУ
Експрес-курс «Соціальне страхування по тимчасовій непрацездатності»
- Вичерпно про порядок оформлення «лікарняних»
- Надаємо готові зразки наказів
- Гарантуємо письмову консультацію від експерта
тел.: 0 (800) 219-977, (067) 317-58-86
Е-mail: podpiska@mediapro.com.ua