Шановні колеги, дозвольте нагадати, що з першого по сьомий випуск журналу «Діловодство» ми публікували цикл статей на тему: «Інструкція з діловодства для юридичних осіб приватного права: поетапна підготовка». Перелік назв усіх статей цього циклу можна знайти тут.
У вересневому випуску пропонуємо вашій увазі продовження теми щодо підготовки службових листів, розпочатої у № 7–8, 2019. Докладно зупинимося на вимогах до текстів службових листів.
На численні прохання читачів висвітлюємо правила знищення документів у рубриці «Архів». Зокрема, розглянемо порядок утворення експертної комісії та її функції.
У гостях у редакції побував співвласник рекрутингової агенції і поділився думками, чому підприємства нині дедалі частіше звертаються до аутсорсингових компаній, зокрема, — до рекрутерів для пошуку працівників.
Надсилайте, будь ласка, на електронну пошту редакції dd@mediapro.ua запитання і пропозиції щодо майбутніх публікацій.
З повагою
Редакція журналу «Діловодство»
ЗМІСТ ВИПУСКУ
Моніторинг українського законодавства
Моніторинг українського законодавства
Закон про мову: стисла історія мовного законодавства в Україні
- Екскурс в історію становлення мовного законодавства в Україні
- Скасування Закону України «Про засади державної мовної політики»
- Як нинішнє мовне законодавство впливає на різні сфери, що так чи так стосуються роботи діловодів
Діловодство
Вимоги до текстів службових листів
- Про побудову текстів листів
- Особливості простих і складних службових листів
- Етикет службового листування
- Приклади інформаційних листів
Бібліотека читача
Статті, опубліковані у 2019 році в рубриці «Діловодство»
Архів
Знищення документів на підприємстві (Початок. Продовження в № 10, 2019)
- Хто несе відповідальність за знищення документів на підприємстві?
- Чи всі документи підлягають знищенню після закінчення строків їх зберігання?
- З якою метою здійснюється експертиза цінності документів?
- Як створити експертну комісію
Корисна інформація
Облік робочого часу у жовтні, пам’ятні дати і професійні свята
Відповідаємо читачам
Особливості організації діловодства у судовій установі
Актуальне інтерв’ю
Ірина Харлампович
Інтерв’ю з хедхантером: тренди сучасності
Розмова з Андрієм Андренком, співвласником агенції «Харків-Рекрутинг»
Професійна класифікація
Добираємо назву роботи для музичного керівника. Чи може керуючий фермою працювати не на фермі? Про посади у відділенні рентгенодіагностики. Застосування назв посад згідно з Класифікатором професій (у запитаннях і відповідях)
- Ми не змогли знайти у розділі 1 Класифікатора професій, де містяться посади керівників, підхожу професійну назву роботи для музичного керівника самодіяльного театру при будинку культури на нашому підприємстві. Як нам бути?
- Чи має право ТОВ, яке не є фермерським господарством (але займається такими видами діяльності (згідно з КВЕД), як «Розведення іншої великої рогатої худоби та буйволів», «Розведення овець і кіз (основний)», «Виробництво м’яса» тощо мати у своєму штатному розписі посаду «керуючий фермою»?
- Як правильно визначити назви посади, структуру та чисельність підрозділу з рентгенодіагностики?
Пишемо правильно
Надія Крамаренко
- Основні відмінності ділового мовлення (на письмі) від розмовного
- Лайфхаки: як не припускатися типових помилок
- Деякі слова, що тепер пишемо по-іншому (або варіативно) відповідно до нового правопису
Цікаво знати
Найдавніші документи світу