Ідея цієї статті, як буває в багатьох випадках, виникла із запитання наших читачів:
Чи є чітко встановлене правило щодо внесення страхувальником відомостей про трудову діяльність працівника через вебпортал в електронній формі у вигляді xml-файлу?
На сьогодні єдиною нормою, яка регулює подання відомостей у форматі xml-файлу, є постанова Правління Пенсійного фонду України від 12 березня 2021 року № 11-1 «Про затвердження Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи — підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі».
Але навіть постанова не інструкція і не відповідає на запитання, як працювати з ХML-файлом. Тому ми вирішили створити своєрідну інструкцію для роботи з ХML-файлом.
Зі статті журналу «КАДРОВИК.UA» № 12, 2022 «ХML-файл: як створити, як працювати та редагувати» ви дізнаєтеся:
— що таке xml-файл і навіщо кадровикові вміти ним користуватися;
— як працювати з Хml-файлом;
— який вигляд має Хml-файл і яка його структура;
— як працювати з тегами та блоками xml-файлу;
— як створити Хml-файл за допомогою «Блокнота»;
— як відкрити Хml-файл;
— як редагувати Хml-файл.
А також дізнаєтеся відповіді на запитання:
- Чому в кабінеті ПФУ при спробі додати запис до електронної книжки нового працівника висвічується помилка «Особа не перебуває у трудових відносинах із страхувальником»?
- Паперові трудові книжки, яка зберігалися на підприємстві, було знищено в результаті бойових дій (м. Маріуполь), але відомості про трудову діяльність працівників завантажено на портал ПФУ. Чи можна вважати такі книжки «виданими»? Який документ видавати працівникам у разі звільнення?
- Паперову трудову книжку знищено, скан-копії відсутні, відомості не внесено на портал ПФУ до 10 липня 2022 року у вигляді скан-копій або в оцифрованому вигляді. Працівника прийнято на роботу до 10 червня 2021 року. Як страхувальник може поновити дані такого працівника та внести відомості на вебпортал ПФУ?
Читайте статтю за цим посиланням.
Оформлюйте передплату на 2023 рік із подарунками!