...
Реєструйся

Як наймати штат, коли всі хочуть працювати віддалено, а вам потрібні працівники в офісі?


Хоч дистанційна робота є дуже популярною, деякі компанії все-таки хочуть наймати працівників для роботи в офісі. Це може бути пов’язано з особливостями діяльності підприємства та потребою в активній комунікації між колегами для швидкого обміну ідеями, розроблення проєктів та розвʼязання проблем.

Щоб робота в офісі приваблювала працівників і не спричиняла дискомфорту, компаніям варто організовувати різні ініціативи. Які саме, — розповідаємо у статті.

 

Створіть переваги

Щоб працівникам хотілось працювати в офісі більше ніж вдома, подумайте, що особливого ви можете запропонувати. Такими перевагами можуть бути:

Зручність. Інвестуйте в комфортне робоче середовище для працівників — сучасний офісний дизайн, нова техніка, зони для відпочинку, наявність кухні або кав’ярні тощо.

Безкоштовні обіди. Це значно зекономить час і гроші працівників, а також створить сприятливу атмосферу для спілкування та згуртованості.

Наявність укриття. Дбати про безпеку — найголовніше завдання сьогодні. Тож компанія може створити власне укриття, в якому є всі необхідні умови, або ж запропонувати укриття поблизу. 

Читайте також: Сектор психосоціальної підтримки інформує, як керівнику підтримати працівників

Безперебійний інтернет. Це дасть змогу ефективно працювати та спілкуватися за будь-яких обставин (наприклад, у період вимкнення світла).

Висока заробітна плата. Коли працівники отримують справедливу й конкурентну заробітну плату, вони відчувають себе цінними та вмотивованими.

 

Розвивайте гнучкий графік роботи

Така ініціатива є важливим кроком для підтримки ефективності працівників і збалансованості між професійним й особистим життям. Ось кілька варіантів, як це зробити:

Гнучкі робочі години. Дозвольте починати та закінчувати робочий день з урахуванням індивідуальних потреб і пріоритетів працівників (наприклад, розпочинати роботу о 10:00 – 11:00, закінчувати о 19:00 – 20:00).

Графік відпочинку та відпусток. Дайте можливість вибирати самостійно дні для відпочинку (залежатимуть від потреб і робочого навантаження).

Навчання для кадровиків — семінари, курси, тренінги, вебінари
Індивідуальні курси кадровиків з нуля: 0 (800) 219-977

 

Практикуйте гібридний формат роботи

Якщо працівники навідріз відмовляються працювати в офісі, ви можете запропонувати їм гібридний формат (можливість працювати в офісі та дистанційно). Ця ініціатива має такі переваги:

  • Гнучкість — працівники можуть поєднувати роботу з особистим життям.
  • Задоволеність працівників — завдяки більшій свободі і меншому тиску зникне ймовірність вигорання.
  • Підвищення продуктивності — багатьом людям інколи комфортніше працювати з дому, тож поєднання обох форматів роботи значно підвищить продуктивність.

 

Шукайте працівників, які живуть поруч

Дуже часто причиною відмови працювати в офісі є труднощі з доїздом. Вакансія може бути ідеальною, однак розташування компанії – трохи складним (наприклад, годину треба добиратись). Тож вирішенням такої проблеми може бути розгляд резюме  тих працівників, які живуть поруч. Для успішного добору та мінімум витраченого часу можете одразу вказати в резюме цю умову.

Вимоги до оголошення про вакансію та законні підстави для відмови у прийнятті на роботу: актуальні запитання — читайте в журналі «КАДРОВИК.UA»

Перевагами такої ініціативи є:

  • мінімальні витрати часу та коштів на дорогу;
  • швидкий доїзд (особливо актуальний тоді, коли потрібно приїхати на роботу терміново).

 

Підтримуйте матеріально

Такі заходи демонструють турботу компанії про своїх працівників і можуть сприяти підвищенню їх мотивації та залученню талановитих кадрів. Підтримати матеріально працівників можна так:

  • безкоштовне паркування. Зменшить рівень стресу та розгубленості, пов’язаних із пошуком паркувального місця;
  • компенсація за проїзд. Допомагає зменшити фінансові витрати працівників і сприяє їх комфорту;
  • трансфер. Це можуть бути автобуси або спеціально орендовані мікроавтобуси, які забирають працівників з різних точок міста та доставляють їх до робочого місця та назад. Дуже зручно для тих, кому далеко добиратися до роботи;
  • розвиток карʼєри. Компанія може фінансувати навчання, курси підвищення кваліфікації або участь у конференціях.

СУМІСНИЦТВО: НОВІТНІ РЕАЛІЇ спецвипуск № 1, 2023 від журналу «КАДРОВИК.UA»

 

Організовуйте командні події

Створення таких заходів не лише залучить працівників до роботи в офісі, а й сприятиме підвищенню морального духу та покращенню робочої атмосфери в компанії. Такими подіями можуть бути:

  • корпоративи. Це вечірки, BBQ-заходи, спортивні змагання тощо;
  • тематичні дні. Наприклад, День кіно і телебачення, «Український фольклор», «Американський футбол» тощо;
  • корпоративні тренінги та семінари. Можуть спрямовуватись на розвиток комунікативних чи професійних навичок.

 

Дбайте про здоровʼя та добробут працівників

Створіть програми й ініціативи, які спрямовані на підтримку фізичного й психологічного здоров’я працівників. Це можуть бути:

  • походи в спортзали, фітнес-клуби, спа-центри;
  • програми психологічної підтримки;
  • тренінги з управління стресом та підвищення рівня емоційного інтелекту тощо.

Попри те що віддалена робота стає все популярнішою, в офісі ще є місце для творчості й співпраці. З правильним підходом до добору персоналу ви зможете залучити талановитих працівників, яким подобається ваша культура.

Марія Приходько

Журнали реєстрації — зручні реєстраційні форми для ведення кадрового діловодства
Замовити: 0 (800) 219-977

Джерело: BUDNI.ROBOTA.UA

Акція Оплачуй 9 міс - отримуй 12

Матеріали до теми


Створення умов для дотримання гендерної рівності — обов’язок роботодавця
Гендерна рівність є одним із принципів забезпечення прав людини, основою демократичного розвитку держав та світової спільноти, — наголосили в інспекції ...
Кейс для кадровика. Чи може бути головою профспілки медичний директор лікарні?
Закон України від 15 вересня 1999 року № 1045-XIV «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» (далі — Закон ...
Чи подавати повідомлення до органів ДПС про прийняття учня на виробничу практику?
Для проходження виробничої практики слухачами професійно-технічних закладів (далі – ПТНЗ) ці заклади освіти укладають відповідні договори із підприємствами, установами та ...
Сектор психосоціальної підтримки інформує, як керівнику підтримати працівників
Як керівник ти маєш багато можливостей, щоб підтримувати ментальне здоров’я своїх працівників.   П’ять основних порад керівникові Розкажи персоналу про ...