...
Реєструйся

Як наймати штат, коли всі хочуть працювати віддалено, а вам потрібні працівники в офісі?


Хоч дистанційна робота є дуже популярною, деякі компанії все-таки хочуть наймати працівників для роботи в офісі. Це може бути пов’язано з особливостями діяльності підприємства та потребою в активній комунікації між колегами для швидкого обміну ідеями, розроблення проєктів та розвʼязання проблем.

Щоб робота в офісі приваблювала працівників і не спричиняла дискомфорту, компаніям варто організовувати різні ініціативи. Які саме, — розповідаємо у статті.

 

Створіть переваги

Щоб працівникам хотілось працювати в офісі більше ніж вдома, подумайте, що особливого ви можете запропонувати. Такими перевагами можуть бути:

Зручність. Інвестуйте в комфортне робоче середовище для працівників — сучасний офісний дизайн, нова техніка, зони для відпочинку, наявність кухні або кав’ярні тощо.

Безкоштовні обіди. Це значно зекономить час і гроші працівників, а також створить сприятливу атмосферу для спілкування та згуртованості.

Наявність укриття. Дбати про безпеку — найголовніше завдання сьогодні. Тож компанія може створити власне укриття, в якому є всі необхідні умови, або ж запропонувати укриття поблизу. 

Читайте також: Сектор психосоціальної підтримки інформує, як керівнику підтримати працівників

Безперебійний інтернет. Це дасть змогу ефективно працювати та спілкуватися за будь-яких обставин (наприклад, у період вимкнення світла).

Висока заробітна плата. Коли працівники отримують справедливу й конкурентну заробітну плату, вони відчувають себе цінними та вмотивованими.

 

Розвивайте гнучкий графік роботи

Така ініціатива є важливим кроком для підтримки ефективності працівників і збалансованості між професійним й особистим життям. Ось кілька варіантів, як це зробити:

Гнучкі робочі години. Дозвольте починати та закінчувати робочий день з урахуванням індивідуальних потреб і пріоритетів працівників (наприклад, розпочинати роботу о 10:00 – 11:00, закінчувати о 19:00 – 20:00).

Графік відпочинку та відпусток. Дайте можливість вибирати самостійно дні для відпочинку (залежатимуть від потреб і робочого навантаження).

Навчання для кадровиків — семінари, курси, тренінги, вебінари
Індивідуальні курси кадровиків з нуля: 0 (800) 219-977

 

Практикуйте гібридний формат роботи

Якщо працівники навідріз відмовляються працювати в офісі, ви можете запропонувати їм гібридний формат (можливість працювати в офісі та дистанційно). Ця ініціатива має такі переваги:

  • Гнучкість — працівники можуть поєднувати роботу з особистим життям.
  • Задоволеність працівників — завдяки більшій свободі і меншому тиску зникне ймовірність вигорання.
  • Підвищення продуктивності — багатьом людям інколи комфортніше працювати з дому, тож поєднання обох форматів роботи значно підвищить продуктивність.

 

Шукайте працівників, які живуть поруч

Дуже часто причиною відмови працювати в офісі є труднощі з доїздом. Вакансія може бути ідеальною, однак розташування компанії – трохи складним (наприклад, годину треба добиратись). Тож вирішенням такої проблеми може бути розгляд резюме  тих працівників, які живуть поруч. Для успішного добору та мінімум витраченого часу можете одразу вказати в резюме цю умову.

Вимоги до оголошення про вакансію та законні підстави для відмови у прийнятті на роботу: актуальні запитання — читайте в журналі «КАДРОВИК.UA»

Перевагами такої ініціативи є:

  • мінімальні витрати часу та коштів на дорогу;
  • швидкий доїзд (особливо актуальний тоді, коли потрібно приїхати на роботу терміново).

 

Підтримуйте матеріально

Такі заходи демонструють турботу компанії про своїх працівників і можуть сприяти підвищенню їх мотивації та залученню талановитих кадрів. Підтримати матеріально працівників можна так:

  • безкоштовне паркування. Зменшить рівень стресу та розгубленості, пов’язаних із пошуком паркувального місця;
  • компенсація за проїзд. Допомагає зменшити фінансові витрати працівників і сприяє їх комфорту;
  • трансфер. Це можуть бути автобуси або спеціально орендовані мікроавтобуси, які забирають працівників з різних точок міста та доставляють їх до робочого місця та назад. Дуже зручно для тих, кому далеко добиратися до роботи;
  • розвиток карʼєри. Компанія може фінансувати навчання, курси підвищення кваліфікації або участь у конференціях.

СУМІСНИЦТВО: НОВІТНІ РЕАЛІЇ спецвипуск № 1, 2023 від журналу «КАДРОВИК.UA»

 

Організовуйте командні події

Створення таких заходів не лише залучить працівників до роботи в офісі, а й сприятиме підвищенню морального духу та покращенню робочої атмосфери в компанії. Такими подіями можуть бути:

  • корпоративи. Це вечірки, BBQ-заходи, спортивні змагання тощо;
  • тематичні дні. Наприклад, День кіно і телебачення, «Український фольклор», «Американський футбол» тощо;
  • корпоративні тренінги та семінари. Можуть спрямовуватись на розвиток комунікативних чи професійних навичок.

 

Дбайте про здоровʼя та добробут працівників

Створіть програми й ініціативи, які спрямовані на підтримку фізичного й психологічного здоров’я працівників. Це можуть бути:

  • походи в спортзали, фітнес-клуби, спа-центри;
  • програми психологічної підтримки;
  • тренінги з управління стресом та підвищення рівня емоційного інтелекту тощо.

Попри те що віддалена робота стає все популярнішою, в офісі ще є місце для творчості й співпраці. З правильним підходом до добору персоналу ви зможете залучити талановитих працівників, яким подобається ваша культура.

Марія Приходько

Журнали реєстрації — зручні реєстраційні форми для ведення кадрового діловодства
Замовити: 0 (800) 219-977

Джерело: BUDNI.ROBOTA.UA

Акція Оплачуй 9 міс - отримуй 12

Матеріали до теми


Підпис працівника на розпорядчих документах з кадрових питань
ЗАПИТАННЯ Чи обов’язковий підпис працівника на всіх розпорядчих документах з кадрових питань?   ВІДПОВІДЬ Відповідно до ст. 29 Кодексу законів про ...
Кейс для кадровика. Продовження кваліфікаційної категорії та сертифікатів медичним працівникам
СИТУАЦІЯ Наказ МОЗ від 31 серпня 2023 року № 1555 «Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства охорони здоров’я України» ...