...
Реєструйся

Як оплачують листки непрацездатності після ліквідації підприємства


Порядок оплати лікарняних після ліквідації чи реорганізації підприємства

Якщо страхувальником до ліквідації не були оплачені листки непрацездатності працівників, то оплата листків непрацездатності здійснюється:

  • правонаступником;
  • в разі відсутності правонаступника – територіальним органом уповноваженого органу управління за місцем здійснення обліку ліквідованого підприємства, установи, організації як страхувальника.

У разі наявності правонаступника, останній може в своєму кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України сформувати запит до Пенсійного фонду України на створення копії електронного листка непрацездатності.

Читайте також: Листки непрацездатності: які бувають їх статуси

Формування запиту на порталі ПФУ

Під час формування запиту на створення копій листків непрацездатності, на вебпорталі Пенсійного фонду України необхідно вказати:

  • код ЄДРПОУ страхувальника, що припинився,
  • назву страхувальника, що припинився,
  • зазначити дату початку періоду тимчасової непрацездатності, за який будуть сформовані копії листків непрацездатності.

Читайте також: Як подати коригувальну заяву-розрахунок

Після опрацювання та перевірки запиту працівниками Пенсійного фонду України будуть створені копії відповідних електронних листків непрацездатності. Це надасть можливість правонаступнику сформувати заяву-розрахунок та здійснити страхові виплати застрахованим особам.

Джерело: ПФУ

Передплата

Матеріали до теми


Дві доплати одному працівникові: можливо чи ні?
Ситуація Одному працівникові планують встановити і доплату за суміщення посад, і доплату за виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника. Чи буде це правомірним?   ...