Порядок оплати лікарняних після ліквідації чи реорганізації підприємства
Якщо страхувальником до ліквідації не були оплачені листки непрацездатності працівників, то оплата листків непрацездатності здійснюється:
- правонаступником;
- в разі відсутності правонаступника – територіальним органом уповноваженого органу управління за місцем здійснення обліку ліквідованого підприємства, установи, організації як страхувальника.
У разі наявності правонаступника, останній може в своєму кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України сформувати запит до Пенсійного фонду України на створення копії електронного листка непрацездатності.
Читайте також: Листки непрацездатності: які бувають їх статуси
Формування запиту на порталі ПФУ
Під час формування запиту на створення копій листків непрацездатності, на вебпорталі Пенсійного фонду України необхідно вказати:
- код ЄДРПОУ страхувальника, що припинився,
- назву страхувальника, що припинився,
- зазначити дату початку періоду тимчасової непрацездатності, за який будуть сформовані копії листків непрацездатності.
Читайте також: Як подати коригувальну заяву-розрахунок
Після опрацювання та перевірки запиту працівниками Пенсійного фонду України будуть створені копії відповідних електронних листків непрацездатності. Це надасть можливість правонаступнику сформувати заяву-розрахунок та здійснити страхові виплати застрахованим особам.
Джерело: ПФУ