Підставою для фінансування страхувальників на виплати у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності є заява-розрахунок.
Іноді, після того як роботодавець надіслав заяву-розрахунок до Пенсійного фонду України і вона вже набула статусу «Оплачено», з’являється необхідність відкоригувати внесені дані.
Наприклад, може виникнути потреба додаткового фінансування, дозамовлення коштів (Корегування збільшення) чи, навпаки, повернення вже отриманих сум (Корегування зменшення). Або ж (як правило, для паперових листків непрацездатності) виникає необхідність у виправленні інформації про застраховану особу (Корегування несумових параметрів).
Довідково. Корегування несумових параметрів застосовується для виправлення даних в паперових лікарняних, де помилки виникають, наприклад, в реквізитах документів, особистих даних особи, періодах непрацездатності, відмітках тощо.
Винагорода за ведення військового обліку: функціональне призначення, диференціація розмірів та порядок виплати — читайте в журналі «КАДРОВИК.UA»
Для таких випадків на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано можливість подання коригувальної заяви-розрахунку.
Алгоритм дій для подання коригувальної заяви-розрахунку
- Зайдіть в особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua
- На панелі зліва оберіть розділ «Заява-розрахунок».
- У вікні, що спливе, натисніть «Пошук» та з випадаючого списку скопіюйте номер заяви-розрахунку, яку потрібно відкоригувати.
- Далі натисніть кнопку «Створити нову» та оберіть опцію «Корегуюча ЗР».
- У новому вікні введіть попередньо скопійований номер заяви-розрахунку, щодо якої необхідно зробити корегування та натисніть «Продовжити».
- При формуванні коригувальної заяви-розрахунку оберіть необхідний тип корегування з переліку: «Корегування зменшення» або «Корегування збільшення» чи «Корегування несумових параметрів». Натисніть «Продовжити».
- Після цього у «Додатку про тимчасову непрацездатність» натисніть піктограму з олівцем.
- У листку непрацездатності, який з’явиться на екрані, у полі «Сума (в гривнях з копійками) (всього)» введіть новий коректний запис (повну правильну суму, якщо обрано опцію «Корегування збільшення» або сторнувальний (від’ємний) запис із знаком «–», якщо обрано «Корегування зменшення»). Відповідні чисельні значення внесіть в поле «Сума (в гривнях з копійками) (у т.ч. за рахунок коштів Фонду)».
Якщо обрано опцію «Корегування несумових параметрів», внесіть виправлену інформацію в поле, яке потребує корегування (наприклад, в реквізити «лікарняного», дані про стаж, причину непрацездатності, прізвище тощо).
Важливо! До корегування зменшення має бути прикріплено скановану копію платіжного доручення, згідно з яким проведено повернення коштів.
- Внесіть дані в поле «Причина розбіжності суми», обравши відповідний запис із випадного списку або введіть причину, яка не передбачена в автоматичному режимі, в поле «Причина розбіжності суми — інше». Натисніть «Продовжити».
- Після внесення коригувальних даних, натисніть кнопку «Сформувати заяву-розрахунок».
- Перевірте сформовану заяву-розрахунок та натисніть кнопку «Підписати та відправити в ПФУ».
Коригувальна заява-розрахунок набуває статусу «В опрацюванні». Після її прийняття Фондом коригувальна заява-розрахунок набуває статусу «Прийнято».
Розширення зони обслуговування та збільшення обсягу робіт: поняття, оформлення, оплата праці — читайте в журналі «КАДРОВИК.UA»
Джерело: ПФУ