У Живому журналі e.dilovodstvo.com доступний свіжий випуск «Діловодство». Осінь — це пора, коли потрібно підготуватися до кінця діловодного року і планувати наступне півріччя. У нелегкий час важко тримати всі документи підприємства в ідеальному стані. Але редакція журналу «Діловодство» готова й надалі надавати інформаційно-консультаційну допомогу щодо різних етапів підготовки документів, оформлення реквізитів, повідомляти про зміни в законодавстві.
ДІЛОВОДСТВО
Ведення протоколу засідання експертної комісії та оформлення витягу з нього
Якщо в юридичній особі документування управлінської інформації здійснюється в електронній формі із застосуванням кваліфікованого електронного підпису, кваліфікованої електрон-ної печатки та кваліфікованої електронної позначки часу, протокол засідання експертної комісії може бути оформлений як електронний документ. Утім, з цього електронного протоколу, згідно з чинним законодавством, обов’язково має бути виготовлена засвідчена паперова копія. Адже цей документ має довготривалий строк зберігання.
- Складення й оформлення протоколу
- Зразок протоколу засідання експертної комісії
- Зразок витягу з протоколу засідання експертної комісії
Печатки та штампи: порядок використання і зберігання
- Які печатки і штампи можуть використовуватися на підприємстві?
- У якому локальному акті можна визначити порядок їх обліку, зберігання і використання?
- Чи матиме юридичні наслідки відсутність відбитка печатки на відповідному документі?
На документах, що засвідчують права громадян і юридичних осіб, на яких фіксується факт витрати коштів і проведення операцій з матеріальними цінностями, підпис посадової (відповідальної) особи скріплюється печаткою підприємства (за наявності).
ВІДПОВІДАЄМО ЧИТАЧАМ
Реєстраційні індекси на службовому листі
ЗАПИТАННЯ: Чим відрізняються між собою вихідний та вхідний реєстраційні індекси?
АРХІВ
Про запити до архівних установ
- Які види запитів виконують державні архіви?
- Надання архівних довідок за відсутності оригіналів
Які облікові документи юридичної особи можна знищити
Документи, котрі утворюються в процесі діяльності підприємств, мають різну культурну, практичну та соціальну цінність, для них передбачені відповідні унормовані строки зберігання. Згідно зі встановленими строками зберігання, деякі документи та сформовані з них справи підлягають довічному зберіганню, усі інші — із часом поступово знищують.
ЕЛЕКТРОННИЙ ОФІС
Електронний договір: законодавче регулювання та особливості укладення
ІТ-технології, доступність швидкісного Інтернету сприяли майже стовідсотковому впровадженню електронного документообігу й обміну електронними документами між суб’єктами господарювання. Зокрема, зручно укладати договори в електронній формі. Цьому сприяє і наявність відповідної правової бази
Обмежуйте застосункам доступ до Google-акаунта
- Як перевірити, які додатки та сайти мають доступ до облікового запису Google
- Поради, що допоможуть захистити інформацію
РОБОТА З ДОКУМЕНТАМИ
Оформлення відсторонення від роботи та допуску працівника: зразки наказів
- Зразок наказу про відсторонення працівника від роботи
- Зразок наказу про допуск до роботи
ОФІС
- Основні кроки проведення поведінкового аудиту безпеки (ПАБ): практичний кейс і зразки документів
- Що треба знати про оформлення результатів ПАБ та які заходи застосувати після його проведення
- Поведінкова безпека в умовах воєнного стану: дії керівника та працівника
ПСИХОЛОГІЯ
Ментальне здоров’я: як про нього дбати на рівні компанії
- Від чого залежить ментальне здоров’я
- Вправи та інструменти, які допоможуть дбати про внутрішній стан
КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА
Дрес-код в компанії: для чого і як застосовувати?
У деяких юридичних особах від працівників вимагається дотримання певного стилю одягу в робочий час — дрес-коду. Пропонуємо розібратись, що ж таке дрес-код, для чого він потрібен, як має бути регламентований з точки зору трудового законодавства?
ПИШЕМО ПРАВИЛЬНО
Правило вживання і приклади, в яких випадках ставимо кому після слова «відтак».
ЦІКАВО ЗНАТИ
Дипломатичні листи Гетьманщини: композиція та мовні особливості
Багаторічна історія Гетьманщини була й залишається невичерпним джерелом для сучасних документознавчих студій. Тому в черговий раз привертає увагу процес створення та організація роботи з документами із вираженою українською специфікою в державних інституціях цього періоду
А також:
- ТЕСТ на тему «Експертиза цінності документів»
- Моніторинг Українського Законодавства
- Новина: Діджиталізація в дії: в Україні запрацюють електронні архіви
- Новина: Кабмін затвердив перелік вкладень, заборонених до пересилання у поштових відправленнях
Електронна версія журналу «Діловодство»
- документаційні процеси
- ведення журналів реєстрації
- зразки документів
- складання й оформлення службових документів
- особливості роботи архіву на підприємстві
- функціонування системи електронного документообігу
- прості форми подання інформації (таблиці, схеми, алгоритми тощо)
- юридичні консультації щодо документування господарських процесів