...
Реєструйся

Анонс журналу «Діловодство» № 9-10, 2023 (вересень-жовтень)


У Живому журналі e.dilovodstvo.com доступний свіжий випуск «Діловодство». Осінь — це пора, коли потрібно підготуватися до кінця діловодного року і планувати наступне півріччя. У нелегкий час важко тримати всі документи підприємства в ідеальному стані. Але редакція журналу «Діловодство» готова й надалі надавати інформаційно-консультаційну допомогу щодо різних етапів підготовки документів, оформлення реквізитів, повідомляти про зміни в законодавстві.

 

ДІЛОВОДСТВО

Ведення протоколу засідання експертної комісії та оформлення витягу з нього

Якщо в юридичній особі документування управлінської інформації здійснюється в електронній формі із застосуванням кваліфікованого електронного підпису, кваліфікованої електрон-ної печатки та кваліфікованої електронної позначки часу, протокол засідання експертної комісії може бути оформлений як електронний документ. Утім, з цього електронного протоколу, згідно з чинним законодавством, обов’язково має бути виготовлена засвідчена паперова копія. Адже цей документ має довготривалий строк зберігання.

  • Складення й оформлення протоколу
  • Зразок протоколу засідання експертної комісії
  • Зразок витягу з протоколу засідання експертної комісії

 

Печатки та штампи: порядок використання і зберігання

  • Які печатки і штампи можуть використовуватися на підприємстві?
  • У якому локальному акті можна визначити порядок їх обліку, зберігання і використання?
  • Чи матиме юридичні наслідки відсутність відбитка печатки на відповідному документі?

На документах, що засвідчують права громадян і юридичних осіб, на яких фіксується факт витрати коштів і проведення операцій з матеріальними цінностями, підпис посадової (відповідальної) особи скріплюється печаткою підприємства (за наявності).

 

ВІДПОВІДАЄМО ЧИТАЧАМ

Реєстраційні індекси на службовому листі

ЗАПИТАННЯ: Чим відрізняються між собою вихідний та вхідний реєстраційні індекси?

 

АРХІВ

Про запити до архівних установ

  • Які види запитів виконують державні архіви?
  • Надання архівних довідок за відсутності оригіналів

 

Які облікові документи юридичної особи можна знищити

Документи, котрі утворюються в процесі діяльності підприємств, мають різну культурну, практичну та соціальну цінність, для них передбачені відповідні унормовані строки зберігання. Згідно зі встановленими строками зберігання, деякі документи та сформовані з них справи підлягають довічному зберіганню, усі інші — із часом поступово знищують.

 

ЕЛЕКТРОННИЙ ОФІС

Електронний договір: законодавче регулювання та особливості укладення

ІТ-технології, доступність швидкісного Інтернету сприяли майже стовідсотковому впровадженню електронного документообігу й обміну електронними документами між суб’єктами господарювання. Зокрема, зручно укладати договори в електронній формі. Цьому сприяє і наявність відповідної правової бази

 

Обмежуйте застосункам доступ до Google-акаунта

  • Як перевірити, які додатки та сайти мають доступ до облікового запису Google
  • Поради, що допоможуть захистити інформацію

 

РОБОТА З ДОКУМЕНТАМИ

Оформлення відсторонення від роботи та допуску працівника: зразки наказів

  • Зразок наказу про відсторонення працівника від роботи
  • Зразок наказу про допуск до роботи

 

ОФІС

Поведінковий аудит безпеки

  • Основні кроки проведення поведінкового аудиту безпеки (ПАБ): практичний кейс і зразки документів
  • Що треба знати про оформлення результатів ПАБ та які заходи застосувати після його проведення
  • Поведінкова безпека в умовах воєнного стану: дії керівника та працівника

 

ПСИХОЛОГІЯ

Ментальне здоров’я: як про нього дбати на рівні компанії

  • Від чого залежить ментальне здоров’я
  • Вправи та інструменти, які допоможуть дбати про внутрішній стан

 

КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА

Дрес-код в компанії: для чого і як застосовувати?

У деяких юридичних особах від працівників вимагається дотримання певного стилю одягу в робочий час — дрес-коду. Пропонуємо розібратись, що ж  таке дрес-код, для чого він потрібен, як має бути регламентований з точки зору трудового законодавства?

 

ПИШЕМО ПРАВИЛЬНО

Слово «відтак» не є вставним

Правило вживання і приклади, в яких випадках ставимо кому після слова «відтак».

 

ЦІКАВО ЗНАТИ

Дипломатичні листи Гетьманщини: композиція та мовні особливості

Багаторічна історія Гетьманщини була й залишається невичерпним джерелом для сучасних документознавчих студій. Тому в черговий раз привертає увагу процес створення та організація роботи з документами із вираженою українською специфікою в державних інституціях цього періоду

 

А також:

 

Читати випуск

 

Придбати «Діловодство»


Електронна версія журналу «Діловодство»

  • документаційні процеси
  • ведення журналів реєстрації
  • зразки документів
  • складання й оформлення службових документів
  • особливості роботи архіву на підприємстві
  • функціонування системи електронного документообігу
  • прості форми подання інформації (таблиці, схеми, алгоритми тощо)
  • юридичні консультації щодо документування господарських процесів

0 (800)219-977
podpiska@mediapro.ua
e.dilovodstvo.com

Матеріали до теми


Чим керуватися під час розроблення Положення про структурний підрозділ
Положення про структурний підрозділ юридичної особи незалежно від її виду і масштабу діяльності, форми власності, рівня підпорядкування є організаційно-розпорядчим документом (далі — ОРД). ...
Алгоритм подання роботодавцями трудової книжки на оцифрування
Роботодавці подають трудові книжки працівників на оцифрування на порталі portal.pfu.gov.ua Першочергово подаються відомості про осіб, які найближчим часом набувають права ...