...
Реєструйся

Анонс журналу «Діловодство» № 9-10, 2023 (вересень-жовтень)


У Живому журналі e.dilovodstvo.com доступний свіжий випуск «Діловодство». Осінь — це пора, коли потрібно підготуватися до кінця діловодного року і планувати наступне півріччя. У нелегкий час важко тримати всі документи підприємства в ідеальному стані. Але редакція журналу «Діловодство» готова й надалі надавати інформаційно-консультаційну допомогу щодо різних етапів підготовки документів, оформлення реквізитів, повідомляти про зміни в законодавстві.

 

ДІЛОВОДСТВО

Ведення протоколу засідання експертної комісії та оформлення витягу з нього

Якщо в юридичній особі документування управлінської інформації здійснюється в електронній формі із застосуванням кваліфікованого електронного підпису, кваліфікованої електрон-ної печатки та кваліфікованої електронної позначки часу, протокол засідання експертної комісії може бути оформлений як електронний документ. Утім, з цього електронного протоколу, згідно з чинним законодавством, обов’язково має бути виготовлена засвідчена паперова копія. Адже цей документ має довготривалий строк зберігання.

  • Складення й оформлення протоколу
  • Зразок протоколу засідання експертної комісії
  • Зразок витягу з протоколу засідання експертної комісії

 

Печатки та штампи: порядок використання і зберігання

  • Які печатки і штампи можуть використовуватися на підприємстві?
  • У якому локальному акті можна визначити порядок їх обліку, зберігання і використання?
  • Чи матиме юридичні наслідки відсутність відбитка печатки на відповідному документі?

На документах, що засвідчують права громадян і юридичних осіб, на яких фіксується факт витрати коштів і проведення операцій з матеріальними цінностями, підпис посадової (відповідальної) особи скріплюється печаткою підприємства (за наявності).

 

ВІДПОВІДАЄМО ЧИТАЧАМ

Реєстраційні індекси на службовому листі

ЗАПИТАННЯ: Чим відрізняються між собою вихідний та вхідний реєстраційні індекси?

 

АРХІВ

Про запити до архівних установ

  • Які види запитів виконують державні архіви?
  • Надання архівних довідок за відсутності оригіналів

 

Які облікові документи юридичної особи можна знищити

Документи, котрі утворюються в процесі діяльності підприємств, мають різну культурну, практичну та соціальну цінність, для них передбачені відповідні унормовані строки зберігання. Згідно зі встановленими строками зберігання, деякі документи та сформовані з них справи підлягають довічному зберіганню, усі інші — із часом поступово знищують.

 

ЕЛЕКТРОННИЙ ОФІС

Електронний договір: законодавче регулювання та особливості укладення

ІТ-технології, доступність швидкісного Інтернету сприяли майже стовідсотковому впровадженню електронного документообігу й обміну електронними документами між суб’єктами господарювання. Зокрема, зручно укладати договори в електронній формі. Цьому сприяє і наявність відповідної правової бази

 

Обмежуйте застосункам доступ до Google-акаунта

  • Як перевірити, які додатки та сайти мають доступ до облікового запису Google
  • Поради, що допоможуть захистити інформацію

 

РОБОТА З ДОКУМЕНТАМИ

Оформлення відсторонення від роботи та допуску працівника: зразки наказів

  • Зразок наказу про відсторонення працівника від роботи
  • Зразок наказу про допуск до роботи

 

ОФІС

Поведінковий аудит безпеки

  • Основні кроки проведення поведінкового аудиту безпеки (ПАБ): практичний кейс і зразки документів
  • Що треба знати про оформлення результатів ПАБ та які заходи застосувати після його проведення
  • Поведінкова безпека в умовах воєнного стану: дії керівника та працівника

 

ПСИХОЛОГІЯ

Ментальне здоров’я: як про нього дбати на рівні компанії

  • Від чого залежить ментальне здоров’я
  • Вправи та інструменти, які допоможуть дбати про внутрішній стан

 

КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА

Дрес-код в компанії: для чого і як застосовувати?

У деяких юридичних особах від працівників вимагається дотримання певного стилю одягу в робочий час — дрес-коду. Пропонуємо розібратись, що ж  таке дрес-код, для чого він потрібен, як має бути регламентований з точки зору трудового законодавства?

 

ПИШЕМО ПРАВИЛЬНО

Слово «відтак» не є вставним

Правило вживання і приклади, в яких випадках ставимо кому після слова «відтак».

 

ЦІКАВО ЗНАТИ

Дипломатичні листи Гетьманщини: композиція та мовні особливості

Багаторічна історія Гетьманщини була й залишається невичерпним джерелом для сучасних документознавчих студій. Тому в черговий раз привертає увагу процес створення та організація роботи з документами із вираженою українською специфікою в державних інституціях цього періоду

 

А також:

 

Читати випуск

 

Придбати «Діловодство»


Електронна версія журналу «Діловодство»

  • документаційні процеси
  • ведення журналів реєстрації
  • зразки документів
  • складання й оформлення службових документів
  • особливості роботи архіву на підприємстві
  • функціонування системи електронного документообігу
  • прості форми подання інформації (таблиці, схеми, алгоритми тощо)
  • юридичні консультації щодо документування господарських процесів

0 (800)219-977
podpiska@mediapro.ua
e.dilovodstvo.com

Матеріали до теми


Кейс для кадровика. Чи можна заборонити працівнику бути фізичною особою — підприємцем?
СИТУАЦІЯ Керівник наполягає включити до колективного договору пункт, що працівники підприємства не можуть бути ФОП. Чи правомірна така вимога? Чи ...
Кейс для кадровика. Чи можна здійснювати бронювання за військовим квитком з «Резерв+?»
Теоретично так, проте є деякі нюанси. Спробуймо їх розглянути. Якщо у роботодавця є копія військово-облікового документа працівника у паперовій формі, ...
Кейс для кадровика. Чи має право на щорічну додаткову відпустку за ненормований робочий день працівник, який працює дистанційно?
Так, має. Відповідно до частини першої статті 602 КЗпП дистанційна робота — це форма організації праці, за якої робота виконується ...