Наводимо рекомендації із складання повідомлення про факт виявленої помилки. Якщо сума отриманих від Фонду Фонд соціального страхування України (далі — Фонд) коштів перевищує фактичні витрати на виплату матеріального забезпечення, то невикористані страхові кошти слід повернути протягом 3 робочих днів. При цьому повертають кошти на рахунок того робочого органу виконавчої дирекції Фонду, з якого надійшло фінансування. Водночас слід надіслати письмове пояснення причин повернення коштів. Про це нагадує Правобережне відділення УВД Фонду у м. Києві на свої сторінці у Фейсбуці.
Повідомлення про факт виявленої помилки треба складати у двох примірниках із зазначенням такої інформації:
- найменування страхувальника;
- реєстраційний код страхувальника в органі Фонду та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ;
- період виявлення помилки;
- зміст помилки з посиланням на чинне законодавство, згідно з яким роблять виправлення;
- суму відкоригованих нарахувань;
- дату складання повідомлення.
Лист-повідомленням мають підписати керівник та головний бухгалтер юрособи або ФОП.