Реєструйся

Як самостійно отримати довідки про трудовий та страховий стаж, витяг про місце проживання


«Не встигнете кліпнути оком — і документ уже у вас. Раніше, щоб отримати довідку, потрібно було їхати в держустанову та стояти в чергах. Тепер це можна зробити просто зі смартфона. Клікаєте — Дія відправляє запит у реєстр і за секунду довідка чи витяг вже у вас», — саме так пресслужба «Дії» закликає користуватися своїми послугами.

Замовляйте РОЗРОБЛЕННЯ КАДРОВИХ ДОКУМЕНТІВ
Експерти КАДРОВИК.UA допоможуть у складанні й упровадженні бланків кадровика, реєстраційних форм, шаблонів документів

Які автоматичні сервіси є в Дії?

По-перше, це довідки ОК-5 та ОК-7, тобто довідки про трудовий та страховий стаж. У вас їх просять, наприклад, при влаштуванні на роботу, призначенні пенсії чи для нарахувань за листком непрацездатності. Українці згенерували вже 5,2+ млн ОК-5 та ОК-7 у Дії.

Також це витяг про місце проживання дорослого й дитини — одна з найпопулярніших державних послуг, яка також миттєва. Витяг необхідний при одруженні, відкритті рахунку в банку, влаштуванні дитини в садочок чи оформленні на роботу тощо. 3,2+ млн витягів про місце проживання українці отримали через Дію.

Найкращі авторські статті з трудового законодавства від експертів проєкту «КАДРОВИК.UA» • 067-317-5886, podpiska@mediapro.com.ua

Як отримати документи в Дії?

Перейдіть у розділ «Послуги», виберіть «Довідки та витяги», клікніть на потрібний документ, надішліть запит.

Джерело: БУХГАЛТЕР.UA

Курс підвищення кваліфікації «Кадрова справа для професіонала»

Матеріали до теми


МОП розпочала глобальну кампанію задля сприяння соціальній справедливості
Міжнародна організація праці розгортає глобальну комунікаційну кампанію під назвою «Шлях до соціальної справедливості», спрямовану на активізацію зусиль щодо подолання нерівності ...
Додаткові підстави для відстрочки від мобілізації та звільнення з військової служби: законопроєкт № 10093
У Верховній Раді України 27 вересня 2023 року зареєстровано проєкт Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо ...