Відомості про трудові відносини працівника ґрунтуються на інформації з Реєстру застрахованих осіб, яка надходить із різних джерел, зокрема від Державної податкової служби. Роботодавцям до кабінету страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду надсилають сформований листок непрацездатності.
Якщо на дату формування листка непрацездатності роботодавець припустився помилки в звітності, а саме: у повідомленні про прийняття на роботу працівника, у звіті про єдиний соціальний внесок, то листок непрацездатності не потрапляє в електронний кабінет страхувальника.
Читайте також: Чи оплатять «лікарняний» за період відсторонення від роботи?
Після подання відповідних звітів (чи їхнього уточнення) з повідомленням про прийняття на роботу, треба направити до ПФУ запит про зміну страхувальника у вже сформованих листках непрацездатності.
Для створення запиту в пункті меню «Листки непрацездатності» кабінету страхувальника розробники додали кнопку «Запит на зміну страхувальника в ЛН після подання ПППР/звіту».
Читайте також: Чи оплачується листок непрацездатності, коли працівник захворів під час відпустки?
Джерело: Пенсійний фонд України
Експрес-курс «Соціальне страхування по тимчасовій непрацездатності»
- Вичерпно про порядок оформлення «лікарняних»
- Надаємо готові зразки наказів
- Гарантуємо письмову консультацію від експерта
тел.: 0 (800) 219-977, (067) 317-58-86
Е-mail: podpiska@mediapro.com.ua