12:32 25.09.2023
Якщо в своєму особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України застрахована особа виявила неактуальні чи неправильні відомості про себе (наприклад, помилку в даті народження, прізвищі тощо), можна звернутися до ПФУ, щоб виправити/актуалізувати інформацію. Як це зробити?
Алгоритм дій
- Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг ПФУ з допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
- В лівому боковому меню розділу «Комунікації з ПФУ» оберіть пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб» (далі — Анкета).
- Заповніть екранну форму Анкети.
- Поставте позначку в чек-боксі «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних».
- Прикріпіть скан-копію паспорта, інших документів, що підтверджують актуальні/правильні дані (наприклад, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові).
- Підпишіть Анкету за допомогою КЕП: оберіть файл ключа та введіть пароль. Натисніть кнопку «Підписати та відправити до ПФУ». Після відправлення заяви на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ».
- Результат обробки заяви перегляньте в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Після того як фахівець ПФУ опрацює Анкету, звернення набуде статусу «Виконано».
Вас може зацікавити:
- Як перевірити інформацію про сплату добровільних пенсійних внесків? Відповідає ПФУ
- Підписуємо кадрові документи: як швидко створити електронний підпис
- Електронний документообіг в умовах війни: як роботодавцю організувати процес підписання кадрових документів на підприємстві
Джерело: ПФУ