...
Реєструйся

Як внести зміни в особисті дані на вебпорталі ПФУ


Якщо в своєму особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України застрахована особа виявила неактуальні чи неправильні відомості про себе (наприклад, помилку в даті народження, прізвищі тощо), можна звернутися до ПФУ, щоб виправити/актуалізувати інформацію. Як це зробити?

 

Алгоритм дій

  1. Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг ПФУ з допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

 

  1. В лівому боковому меню розділу «Комунікації з ПФУ» оберіть пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб» (далі — Анкета).

 

  1. Заповніть екранну форму Анкети.

 

  1. Поставте позначку в чек-боксі «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних».

 

  1. Прикріпіть скан-копію паспорта, інших документів, що підтверджують актуальні/правильні дані (наприклад, свідоцтво про шлюб, зміну прізвища, імені, по батькові).

 

  1. Підпишіть Анкету за допомогою КЕП: оберіть файл ключа та введіть пароль. Натисніть кнопку «Підписати та відправити до ПФУ». Після відправлення заяви на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ».

 

  1. Результат обробки заяви перегляньте в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Після того як фахівець ПФУ опрацює Анкету, звернення набуде статусу «Виконано».

 

Вас може зацікавити:

Джерело: ПФУ

Авторський дистанційний курс підвищення кваліфікації кадровиків від Вікторії Ліпчанської. Вищий рівень

Матеріали до теми


Умови для отримання роботодавцями компенсації за працевлаштування молоді
Державна служба зайнятості України активно підтримує ініціативи, спрямовані на покращення зайнятості молоді та її інтеграцію на ринку праці. Одним із ...
Які суб’єкти господарювання першочергово потрапляють до плану-графіка податкових перевірок?
Порядок формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок на 2025 рік здійснюється відповідно до статті 77 Податкового кодексу України. До плану-графіка ...