...
Реєструйся

Яку інформацію має містити заява про прийняття на роботу


Коли заяву про прийняття на роботу писати не обов’язкового

Якщо трудовий договір укладають у письмовій формі, заяву писати не обов’язково. А от якщо він укладається в усній формі, підставою для видання наказу про прийняття на роботу є заява працівника, яку найчастіше пишуть:

  • від руки на стандартному аркуші паперу формату А4;
  • на бланку з трафаретним текстом.

Замовляйте РОЗРОБЛЕННЯ КАДРОВИХ ДОКУМЕНТІВ
Експерти КАДРОВИК.UA допоможуть у складанні й упровадженні бланків кадровика, реєстраційних форм, шаблонів документів

 

Що має містити текст заяви

У заяві зазначаються основні умови трудового договору:

− посада, на яку претендує особа;

− дата прийняття на роботу;

− посадовий оклад, строк (якщо укладається строковий трудовий договір);

− строк випробування (якщо сторони домовились про нього);

− режим робочого часу (в разі встановлення неповного робочого часу або за індивідуальним графіком);

− бажання працювати за сумісництвом (якщо приймається на роботу сумісник);

− щодо повної матеріальної відповідальності (якщо майбутня робота передбачає це) тощо.

Оформлення документів відповідно до нового Національного стандарту ДСТУ 4163:2020
Замовити добірку: 0 (800) 219-977

Джерело: Управління Держпраці


Експрес-курс «Облікові документи кадрової служби та порядок їх ведення»

Модуль 1. Особова картка форми № П-2: правила заповнення
Модуль 2. Особова справа: нормативне регулювання та стала практика.

Кожен учасник отримує:

  • 3 відео
  • 1 презентацію у форматі PDF
  • 1 письмову консультацію експерта

тел.: 0 (800) 219-977067-317-5886
Е-mail: podpiska@mediapro.com.ua

Матеріали до теми


Як діяти роботодавцю у разі смерті працівника під час відпустки
Пунктом 82 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України (далі — КЗпП) визначено, що смерть працівника, визнання його судом безвісно відсутнім або оголошення ...