...
Реєструйся

Застраховані особи не отримали «карантинні» 8000 грн через помилку у заяві? Виправити можна до 15 грудня


Постановою Уряду надано можливість застрахованим особам, які зверталися щодо оформлення допомоги у квітні-травні поточного року у зв’язку з запровадженням в окремих регіонах «червоного» рівня карантинних обмежень, але не змогли отримати допомогу застрахованим особам через неправильно зазначені банківські реквізити, повторно звернутися через Портал Дія для її отримання.

Інформація про необхідність подання повідомлення про уточнення реквізитів банківського рахунка для виплати допомоги надійде застрахованим особам від Мінцифри засобами Порталу Дія, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) (далі — Портал Дія).

Застраховані особи після надходження відповідного повідомлення для отримання допомоги у розмірі 8000 гривень зможуть до 15 грудня 2021 року включно сформувати та подати повідомлення засобами Порталу Дія із зазначенням правильних реквізитів банківського рахунка для виплати 8000 гривень.

Перерахування допомоги буде проводитись АТ «Ощадбанк» на банківський рахунок (за стандартом IBAN) у банку, в якому відкрито рахунок, зазначений у повідомленні.

Джерело: https://www.msp.gov.ua

Матеріали до теми


Податкова соціальна пільга багатодітному працівнику: як саме діє механізм
Відповідно до пп. 169.1.1 ПКУ будь-який платник податку на доходи фізичних осіб має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного ...
Адміністрування соцвиплат переходить до ПФУ: чи оновлювати посвідчення?
Пенсійному фонду України від органів соціального захисту населення передається низка функцій щодо виплати соціальних допомог. У ПФУ зазначають, що особам, ...
У Держпраці нагадали, що саме гарантує держава у трудових правовідносинах громадянам
Відповідно до статті 5-1 Кодексу законів про працю України, держава гарантує працездатним громадянам, які постійно проживають на території України: вільний ...