Для приймання електронних документів від страхувальників Фонд соцстрахування використовує існуючу Автоматизовану інформаційну систему приймання електронних документів
Для подання заяви-розрахунку та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам із застосуванням ЕЦП до Фонду соцстрахування страхувальник повинен укласти договір про подання електронних документів до Фонду соціального страхування України (далі – Договір) з робочим органом виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.
Дія Договору поширюється на такі електронні документи:
- звіт Ф4-ФСС з ТВП;
- заява-розрахунок та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам.
Для приймання електронних документів від страхувальників Фонд соцстрахування використовує існуючу Автоматизовану інформаційну систему приймання електронних документів, яка використовувалася для приймання звіту Ф4-ФСС з ТВП.
Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для подання електронних документів до Фонду соцстрахування страхувальник вибирає самостійно.
Описи структур та форматів даних інформаційних вихідних файлів по формах заяви-розрахунку, повідомлення про виплату коштів застрахованим особам та квитанцій розробники клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення для подання електронних документів можна отримати в департаменті інформаційних систем та електронних реєстрів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України (e-mail: yrp@fssu.gov.ua, телефон: (044) 206-04-24).
У разі затвердження правлінням Фонду відповідних видатків на розробку прикладного програмного забезпечення у бюджеті Фонду на 2019 рік, виконавча дирекція Фонду запровадить у 2019 році електронні кабінети страхувальника та застрахованої особи.