...
Реєструйся

Заяви на страхові виплати можна подати онлайн


Пенсійний фонд України запровадив новий сервіс подання заяв щодо призначення/перерахунку/продовження страхових виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві чи професійним захворюванням.

Відтепер постраждалі особи або члени їх сімей, які авторизувалися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за кваліфікованим електронним підписом (КЕП), для одержання відповідних страхових виплат можуть подати онлайн:

  • заяву про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням);
  • заяву про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника;
  • заяву про відшкодування витрат на поховання потерпілого та пов’язані з цим ритуальні послуги;

Читайте також: Нові підстави припинення виплати пенсії: прийнято за основу законопроєкт № 9453

  • заяву про здійснення страхової виплати (поновлення або добровільне припинення виплати, виплата недоотриманих страхових сум тощо);
  • заяву про компенсацію витрат (компенсація проїзду, витрат на житло).

Алгоритм дій

  1. Заходимо в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України з допомогою КЕП.

 

  1. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі «Комунікації з ПФУ» обираємо опцію «Заява на страхову виплату».

 

  1. Надаємо згоду на дистанційне інформування та натискаємо кнопку «Продовжити».

Читайте також: Уряд продовжив строки для ідентифікації отримувачів пенсій та соцвиплат в Ощадбанку

 

  1. У спливаючому вікні «Заяви на страхову виплату» з наданого переліку обираємо саме той тип заяви, який потрібно.

 

  1. У заяві заповнюємо всі обов’язкові поля, позначені зірочкою: вносимо загальні та адресні дані заявника, зазначаємо інформацію про страховий випадок, вказуємо дані для призначення страхової виплати, додаємо скан-копії необхідних документів (наведено у розділі V Порядку призначення, перерахування та проведення страхових виплат, затвердженому постановою правління ФССУ від 19 липня 2018 року № 11).

 

  1. Надаємо згоду на передавання та оброблення персональних даних і натискаємо кнопку «Сформувати заяву».

Читайте також: Пенсія після встановлення інвалідності внаслідок війни

 

  1. Перевіряємо дані сформованої заяви, підписуємо КЕП та надсилаємо до Пенсійного фонду України.

У трудовій книжці неправильно зазначено по батькові працівника: як внести виправлення? — читайте в журналі «КАДРОВИК.UA»

Джерело: ПФУ


Експрес-курс «Соціальне страхування по тимчасовій непрацездатності»

  • Вичерпно про порядок оформлення «лікарняних»
  • Надаємо готові зразки наказів
  • Гарантуємо письмову консультацію від експерта

тел.: 0 (800) 219-977, (067) 317-58-86
Е-mail: podpiska@mediapro.com.ua

Матеріали до теми


Отримати соцвиплати стане простіше і швидше: внутрішнє адміністрування виплат здійснюватиме ПФУ
З 1 липня 2025 року внутрішнє адміністрування соціальних допомог, які отримують українці, здійснюватиме Пенсійний фонд України. Для отримувачів соціальних виплат ...
Пільги в освіті для військовослужбовців
Держава надає цільову підтримку для здобуття професійної, фахової передвищої та вищої освіти окремим категоріям громадян, серед яких військовослужбовці, а також ...
Причини скасування звернень з оцифрування трудових книжок
Процедура повного завершення оцифрування трудової книжки після подання заявником скан-копії документа підтверджується статусом звернення щодо стану його опрацювання. Перевірити стан ...
Нові статуси щодо військового обліку – ТЦК пояснив, що вони означають
Застосунок Резерв+ надає користувачам можливість переглядати свій статус у системі військового обліку. У ТЦК пояснили, що означають різні повідомлення та ...