Реєструйся

Матеріальна допомога держслужбовцям


Допоможіть будь-ласка у такому випадку. Комунальний ЗМІ, де працівники прирівняні до державних службовців. У 2007 році написано наказ про відпустку і надання мат допомоги на оздоровлення, але по халатності бухгалтера відпускні нараховано і виплачено а мат.допомогу ні. Цей факт виявлено у 2009 році. І донараховано мат. допомогу за 2007 рік. У цьому ж році отримано і матеріальну допомогу при виході у відпустку. Тепер контролюючі органи переконують, що дві матеріальні допомоги в одному році неможливі, але ж в одному із випадків виправлена помилка бухгалтера…? Скажіть як правильно, тільки щоб це переконливо довести із посиланням на законодавство. Дякую!

Матеріали до теми


Розрахунковий період для виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві
ЗАПИТАННЯ За який розрахунковий період обчислюється середня заробітна плата для виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві та профзахворюванням? ...
Працівники передпенсійного віку належать до осіб з переважним правом залишення на роботі в разі скорочення
ЗАПИТАННЯ Чи можна звільняти працівників передпенсійного віку у зв’язку зі скороченням штату або чисельності працівників?   ВІДПОВІДЬ Трудовий договір, укладений ...