Реєструйся

Матеріальна допомога держслужбовцям


Допоможіть будь-ласка у такому випадку. Комунальний ЗМІ, де працівники прирівняні до державних службовців. У 2007 році написано наказ про відпустку і надання мат допомоги на оздоровлення, але по халатності бухгалтера відпускні нараховано і виплачено а мат.допомогу ні. Цей факт виявлено у 2009 році. І донараховано мат. допомогу за 2007 рік. У цьому ж році отримано і матеріальну допомогу при виході у відпустку. Тепер контролюючі органи переконують, що дві матеріальні допомоги в одному році неможливі, але ж в одному із випадків виправлена помилка бухгалтера…? Скажіть як правильно, тільки щоб це переконливо довести із посиланням на законодавство. Дякую!

Матеріали до теми


Верховний Суд дійшов висновку, що листки непрацездатності від лікарів – ФОПів підтверджують право на виплату
КАС ВС висловив позицію щодо виплати допомоги за листком непрацездатності, виданим лікарем, що провадить медичну практику як ФОП. Йдеться про постанову Верховного Суду від ...
Роз’яснення Держпраці щодо спрощеного режиму регулювання трудових відносин
Особливості застосування спрощеного режиму регулювання трудових відносин визначені статтею 495 Кодексу законів про працю України (далі — КЗпП). Кому доречно ...