2 повідомлення / 0 нових
Останнє повідомлення
NataKacedan
17 жовтня, 2016 - 10:17
Підскажіть будь-ласка, як правильно оформити документи на простій? У нас на підприємстві простій оформляю так: якщо відсутня сировина, електроенергія, або потрібний ремонт обладнання через поломки, тощо керівник підрозділу пише доповідну голові правління про те що працівники не будуть забезпечені роботою повний робочий день, тобто виникне простій. Цим же числом даєм на погодження із профкомом. В останній день простою керівник підрозділу  пише акт простою, що дійсно такі то працівники не були забезпечені роботою з такого по таке то число і причину простою. Видається наказ про затвердження акта простою і встановлення простою ( дати) і працівники. Якщо не правильно то чи є це порушенням? Дякую.
Наталя Едуардівна
Зображення користувача Наталя Едуардівна.
Експерт редакції журналу «Довідник кадровика»
17 жовтня, 2016 - 16:12
Доброго дня. Для оформлення простою доцільно спочатку скласти акт про початок простою, у якому фіксуються причини простою. На підставі акту видати наказ із зазначенням кадрових рішень по збереженню зайнятості працівників на час простою (тимчасове переведення на іншу роботу, переміщення на інше робоче місце, присутність/відсутність працівників на робочому місці на дільниці де має місце простій) та як проводити оплату за цей час. Умови оплати праці за час простою не з вини працівника повинні бути зазначені у колективному договорі підприємства. Після ознайомлення з наказом про початок простою, працівники надають згоду, наприклад, на тимчасове переведення (бажано отримати згоду у вигляді заяви). На підставі заяви видається наказ з персоналу щодо кожного працівника, якого стосується ця процедура. Міністерство соціальної політики України у листі від 04.10.2013 № 179/06/186-13 надає роз’яснення щодо простою на підприємстві. Також у статті Станіслава Соломонова «Простій на підприємстві: алгоритм оформлення і оплата» (журнал «Довідник кадровика» № 11, 2013), докладно описана процедура оформлення простою та подані зразки документів.