Реєструйся

Наказ про прийняття на роботу директора



 

У СТАТТІ:

1. Аналіз законодавства щодо вимог до прийняття на роботу директора
2. Особливості оформлення наказу про призначення
3. Зразки: рішення уповноваженого органу управління юридичної особи; наказ про прийняття на роботу 

Чи потрібен наказ про прийняття на роботу директора
Під час прийняття на роботу керівника (директора) підприємства інколи не вважають за потрібне оформлювати це відповідним наказом, оскільки такий наказ (розпорядження), згідно з ч. 3 ст. 24 Кодексу законів про працю України (КЗпП), має бути підписаний власником або уповноваженим ним органом.

А оскільки керівника підприємства часто розглядають як саме такий «уповноважений орган», то цю вимогу КЗпП нерідко помилково сприймають як те, що керівник не може видавати наказ «на самого себе». Спробуємо розібратися у цьому, та спочатку проаналізуймо деякі норми не лише КЗпП, а й Господарського кодексу України (ГКУ). Адже такий працівник підприємства, як його директор, не є «звичайним» працівником, і тому певні питання його роботи на підприємстві, зокрема й призначення на роботу, регулює саме ГКУ…

Повний варіант статті читайте в журналі  «Діловодство» № 11, 2019, с. 40

Придбати журнал

Електронний формат

Матеріали до теми


Фемінітиви в кадрових документах: як оформити правильно + зразок наказу
22 травня 2019 року Кабінет Міністрів України затвердив нову редакцію «Українського правопису», у 32-му параграфі якого йдеться про суфікси, за ...
Експерт КАДРИ.UA пояснює, як коректно відобразити заброньованого працівника в облікових документах
До онлайн-системи «КАДРИ.UA» цього тижня надійшло запитання від кадрового відділу одного з державних підприємств. ЗАПИТАННЯ. При заповненні списків офіцерського складу ...
Новий працівник без трудової: чи оформлювати дублікат, коли є архівна довідка?
На роботу влаштовується працівниця, котра втратила трудову книжку. З її слів, попереднє місце роботи ліквідоване. З архівного відділу надала архівну ...