Пенсійний фонд України на вебпорталі електронних послуг надав можливість страхувальнику (роботодавцю) або працівнику страхувальника, якому надано право перегляду та введення відомостей про трудові відносини працівників страхувальника, в кабінеті страхувальника подати відомості про прийняття працівника на роботу, переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасового припинення / відновлення дії трудового договору.
Читайте також: Зміна істотних умов праці: перелік, строки попередження, порядок, звільнення
Для цього в кабінеті страхувальника передбачений пункт меню Комунікації з ПФУ/Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)/Повідомлення про зміни в трудових відносинах.
Раніше писали: Діє нова підстава для звільнення працівників
Звертаємо увагу, що наразі не передбачено внесення змін, скасування або видалення поданих страхувальником засобами вебпорталу Пенсійного фонду повідомлень про зміни в трудових відносинах.
Раніше писали: Прийняття або переведення працівника на іншу роботу: роз’яснює Держпраці
Джерело: Пенсійний фонд України