...
Реєструйся

Проводимо аудит трудової книжки перед оцифруванням


Перед тим як подавати скановані копії трудових книжок для оцифрування через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, необхідно провести їх ретельний аудит. Усі записи в трудовій книжці мають відповідати вимогам Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерством юстиції України, Міністерством соціального захисту населення України від 29 липня 1993 року № 58.

 

Основні дані трудової книжки

Насамперед слід оглянути першу сторінку (титульний аркуш) та перевірити наявність:

  • прізвища, ім’я та по батькові, дати народження працівника (зазначені повністю, без скорочень);
  • підпис власника трудової книжки, яким він завірив правильність внесених даних;
  • підпис особи, відповідальної за видачу трудових книжок;
  • печатки закладу, де трудову заповнили вперше.

Читайте також: Змінюємо запис в трудовій книжці: хто це може зробити і на яких підставах

У разі виявлення неправильно зазначених прізвища, ім’я та по батькові або дати народження власника документа зміни можна вносити за останнім місцем роботи на підставі відповідних документів, за їх відсутності — у судовому порядку.

 

Перевірка записів про роботу

Наступним етапом є перевірка записів про роботу. У разі виявлення неправильних записів про роботу їх виправлення робиться на підприємстві, де зроблено такий запис. Якщо підприємство ліквідоване, відповідний запис робить правонаступник, а у випадку його відсутності — архів.

Перевірити стан опрацювання оцифрування трудової книжки можна в особистому кабінеті користувача на вебпорталі Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua) в розділі «Електронна трудова книжка».

Читайте також: Що робити з трудовою книжкою працівника, який загинув під час війни?

Джерело: ПФУ


Експрес-курс «Облікові документи кадрової служби та порядок їх ведення»

Модуль 1. Особова картка форми № П-2: правила заповнення
Модуль 2. Особова справа: нормативне регулювання та стала практика.

Кожен учасник отримує:

  • 3 відео
  • 1 презентацію у форматі PDF
  • 1 письмову консультацію експерта

тел.: 0 (800) 219-977
Е-mail: podpiska@mediapro.com.ua

Матеріали до теми


Які документи в Україні не апостилюють і чому — пояснює Мін’юст
Для офіційного визнання виданих в Україні документів дійсними в інших державах потрібне їх міжнародне підтвердження. Найпоширенішим та найпростішим способом на ...
Експерт КАДРИ.UA консультує: щодо надсилання трудової книжки поштою в межах України та за кордон
До онлайн-системи «КАДРИ.UA» цього тижня надійшло запитання від кадрового департаменту одного з наших партнерів про те, як можна безпроблемно передати ...