Роботодавець наразі не має змоги оплатити тимчасову непрацездатність: що робити


Якщо страхувальник (роботодавець) не має можливості перевіряти дані в особистому кабінеті на сайті Пенсійного фонду України фактично з незалежних від нього причин (відсутність доступу до інтернету у зв’язку з воєнним станом), відповідно не може виконати вимоги щодо своєчасного розгляду документів і виплати допомоги працівнику, відповідальності за таку затримку він не несе до закінчення обставин.

Водночас після відновлення доступу до кабінету страхувальника роботодавець зобов’язаний виконати свої обов’язки щодо матеріального забезпечення.

Бажаєте навчитися оформлювати допомогу по тимчасовій непрацездатності правильно — проходьте навчання на курсі «Допомога по тимчасовій непрацездатності: організація процесу отримання».

Джерело: Управління Держпраці у Рівненській області

Матеріали до теми


Зміна юридичної адреси (місцезнаходження) підприємства: особливості воєнного стану
Через військові дії багато підприємств змушені були переїхати у безпечніші регіони. При цьому є потреба зберегти якомога більше зв’язків із партнерами та ...
Установи НАМН зможуть безплатно надавати медичні послуги учасникам війни й постраждалим із пораненнями
16 серпня під час засідання Уряду прийнято зміни до проєкту постанови Кабінету Міністрів України № 181 щодо посилення соціального захисту ...
Посвідчити заповіти військовослужбовців тепер можуть їхні командири
Кабінет Міністрів України під час чергового засідання Уряду своєю постановою вніс зміни до Порядку державної реєстрації заповітів та спадкових договорів ...
Як отримати допомогу по тимчасовій непрацездатності у воєнний період: розповідає Держпраці
Умови надання допомоги по тимчасовій непрацездатності й тривалість її виплати не змінилися. Роботодавець зобов’язаний надавати й оплачувати застрахованим особам у ...