
Витяг із протоколу — це засвідчена копія частини його тексту.
Витяг із протоколу може бути оформлений на загальному чи спеціальному бланку чи на чистих аркушах паперу формату А 4 або А 5 (залежно від обсягу інформації) із відтворенням таких обов’язкових реквізитів згідно з ДСТУ 4163–2003:
- найменування підприємства;
- найменування структурного підрозділу підприємства (у разі оформлення витягу з протоколу, складеного у результаті проведення виробничої наради або засідання окремого структурного підрозділу);
- назва виду документа (ВИТЯГ ІЗ ПРОТОКОЛУ);
- дата документа;
- реєстраційний індекс документа;
- місце складання або видання документа;
- гриф обмеження доступу до документа (оформлюють лише у витязі з протоколу, що має гриф «Для службового користування» або «Комерційна таємниця»);
- гриф затвердження документа (за наявності цього реквізиту у протоколі);
- заголовок до тексту документа;
- текст документа;
- підпис;
- відмітка про засвідчення копії…
Далі у статті, зокрема:
1. ЗРАЗОК уніфікованої форми витягу з протоколу
2. Які реквізити протоколу переносять до витягу без будь-яких змін, скорочень чи доповнень
3. Особливість оформлення витягу
4. У який особливий спосіб оформлюють реквізит «Підпис»
5. Роль відмітки про засвідчення документа у витязі з протоколу
6. Про підпис особи, яка оформила відмітку про засвідчення витягу із протоколу
Повну версію статті читайте в журналі «Діловодство» № 10, 2019, с. 28