Унаслідок стабілізаційних й екстрених відключень електроенергії друга та третя квитанції щодо стану прийняття поданих страхувальниками заяв-розрахунків можуть надходити пізніше, ніж зазвичай.
Система й фахівці Фонду соціального страхування України (далі — ФССУ) обробляють усі отримані заяви в найкоротші терміни після відновлення електропостачання. Щоб фінансування «лікарняних» і «декретних» допомог не сповільнювалося, фахівці ФССУ опрацьовують заяви, щойно це стає можливим — зокрема, поза робочим часом.
Зверніть увагу! Свідченням того, що заява-розрахунок була відправлена успішно й буде опрацьована, є надходження першої квитанції. Якщо перша квитанція не надійшла, це може вказувати на неможливість системи отримати електронний документ, зокрема через відсутність електропостачання. У такому разі заяву-розрахунок необхідно направити повторно через деякий час.
Також зазначимо, що прийняття заяв-розрахунків відбувається в декілька етапів: усі заяви проходять автоматизований контроль, ручну перевірку фахівцями ФССУ й верифікацію. Третина заяв-розрахунків містить помилки й може призвести до необґрунтованих видатків — фахівці Фонду виправляють кожну з них спільно з роботодавцями й дозволяють системі соціального страхування працювати ефективно.
Вигідна ціна! Річна передплата на журнал «КАДРОВИК.UA». На 2023 рік ВИГІДНА передплата на видання в комплекті (друкований журнал + електронна версія) — зі знижкою 30 %.
Джерело: Фонд соціального страхування України