Реєструйся

Журнал реєстрації листків непрацездатності


Обов’язок роботодавця вести Журнал реєстрації листків непрацездатності передбачений статтею 739 Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12 квітня 2012 року № 578/5.

Журнал реєстрації листків непрацездатності потрібно вести щороку, починаючи реєстрацію з початку поточного року. Дані зазначеного журналу можуть бути використані, наприклад, у разі виникнення конфліктної ситуації з працівником щодо подання й оплати листка непрацездатності. Строк зберігання журналу — 3 роки після закінчення його ведення.

Журнал реєстрації листків непрацездатності може містити такі графи:

  • графа 1: номер за порядком;
  • графа 2: дата надходження листка непрацездатності;
  • графа 3: прізвище, ім’я, по батькові працівника;
  • графа 4: найменування підрозділу;
  • графа 5: серія та номер листка непрацездатності (первинний, продовження);
  • графа 6: дата видачі листка непрацездатності, назва і місцезнаходження медичного закладу охорони здоров’я;
  • графа 7: період, на який видано листок непрацездатності;
  • графа 8: стати до роботи;
  • графа 9: примітка (у разі внесення виправлення у листок непрацездатності);
  • графа 10: дата і підпис про отримання листка непрацездатності уповноваженої особи за призначення допомоги.

Видання для кадровиків Журнали реєстрації

Матеріали до теми


Чи оплатять заяви-розрахунки, які ФССУ прийняв, але не встиг профінансувати до 1 січня: відповідь Фонду
Наприкінці минулого року фахівці Фонду соціального страхування України (далі — ФССУ) здійснювали фінансування заяв-розрахунків в оперативному режимі — кошти для ...
Додаткові документи до заяви-розрахунку: запитання до ПФУ
Запитання: Чи має фізична особа — підприємець, що працює за загальною системою оподаткування, подавати до заяви-розрахунку для отримання «лікарняних» додаткові ...
Комплаєнс-контроль: поняття, переваги й запровадження
З масштабуванням бізнесу, закономірним є процес виходу на зовнішні ринки й розширення комерційних зв’язків. Водночас може виникнути питання про запровадження ...