Проект видавничого дому «МЕДІА-ПРО»

Оголошення про вакансії: фільтр чи реклама

Дата публікації: 14.02.2013

Останні кілька років використання інтернету як одного з інструментів пошуку та підбору персоналу стало особливо популярним. Даний метод виявився ефективним і мінімально витратним. Тим не менш, пошук можливих кандидатів на вакансію з представленого різноманіття претендентів може зайняти досить тривалий час.

Інформація, яку містить оголошення, є основним і першим фільтром у відборі кандидатів на вакантну посаду, ось чому оголошення має бути складено максимально чітко і зрозуміло, якщо ви не бажаєте годинами переглядати резюме кандидатів, які не відповідають вашим уявленням.

Набір пунктів, що має бути включений в оголошення про вакансію, стандартний і відомий кожному HR-фахівцю. Однак з метою максимального обмеження кількості потенційних кандидатів та уникнення втрати "цікавих" претендентів необхідно дотримуватися нижченаведених правил.

Важливо чітко вказувати критерії, за якими будуть відбиратися кандидати - вимоги до освіти, професійний досвід в цілому і на конкретній позиції, управлінський досвід, наявність спеціальних навичок і документів. Важливо пам'ятати, що законом заборонена дискримінація претендентів за статтю та віком. Згідно з міжнародними стандартами, не рекомендується також вказувати расу, колір шкіри, національність, мову, походження, майновий, соціальний і посадовий стан, місце проживання.

Основна мета оголошення про вакансії - зацікавити потрібних кандидатів. Тому опис має містити в собі цінність пропозиції для шукачів. Іншими словами, необхідно позначити найбільш привабливі речі, які пропонуватимуться потенційному співробітникові в обмін на його здібності. Ця привабливість може змінюватися в залежності від позиції. Оголошення знаходиться у просторі, заповненому іншими оголошеннями. Тож необхідно використовувати слова, які "продадуть" вакансію кандидату, і останній вирішить зв'язатися з вашою компанією замість інших, які розмістили свої оголошення поруч.

Опис вакансії повинен бути коротким, інакше кандидати перейдуть до наступного оголошення. Мову викладу інформації слід обрати під цільову аудиторію. Короткий опис бізнесу допоможе кандидатам швидше зорієнтуватися в позиції компанії на ринку, оцінити її масштаби. Завдання та функціональні обов'язки також не повинні перетворюватися в посадову інструкцію. Вагомою перевагою стане доповнення про перспективи розвитку, якщо вони передбачаються, наявності соціального пакету, можливості навчання, зручному місці розташування та ін.

У продовження рекомендацій по використанню оголошень в якості інструменту маркетингу та залучення певної цільової аудиторії, необхідно відзначити значення бренду роботодавця: кандидати хочуть розуміти, на вакансії у яких компаніях вони претендують. Не секрет, що на робочих сайтах зустрічаються так звані "анонімні роботодавці". Такою практикою користуються деякі компанії в разі конфіденційного пошуку, наприклад, коли виникає необхідність замінити поточного співробітника. Однак даний спосіб значно знижує ефективність пошуку. Кандидати під час пошуку роботи оцінюють не тільки описаний функціонал, але привабливість компанії-роботодавця.

Ефективне оголошення про вакансії, в ідеалі, являє собою симбіоз інструментів для фільтра претендентів і просування бренду компанії на ринку. Безумовно, мистецтво складання таких оголошень про вакансії не приходить відразу, а розвивається і напрацьовується, як будь-який навик.

За матеріалами інтеренет-порталу: rabota.ua.