Практика кадровика


Чи обов’язково вести «Особову картку» працівника?
Відповідно до пункту 2.5 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального ...

Правила поведінки на підприємстві: чи обов’язково затверджувати додаткові положення у зв’язку з новим законом?
ЗАПИТАННЯ У зв’язку з набуттям чинності нової підстави для звільнення, а саме невиконання працівником правил поведінки на підприємстві, в установі, ...


Підпис працівника на розпорядчих документах з кадрових питань
ЗАПИТАННЯ Чи обов’язковий підпис працівника на всіх розпорядчих документах з кадрових питань?   ВІДПОВІДЬ Відповідно до ст. 29 Кодексу законів про ...




Кейс для кадровика. Продовження кваліфікаційної категорії та сертифікатів медичним працівникам
СИТУАЦІЯ Наказ МОЗ від 31 серпня 2023 року № 1555 «Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства охорони здоров’я України» ...