Реєструйся

Чи має працівник право на щорічну відпустку, коли з ним укладено трудовий договір із нефіксованим робочим часом?


Так. Під час воєнного стану виконання роботи на умовах нефіксованого робочого часу не тягне за собою обмежень обсягу трудових прав працівників. Тобто щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менше як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, відлік якого починається з дня укладення трудового договору.

Особам віком до 18 років надається щорічна основна відпустка тривалістю 31 календарний день.

Для деяких категорій працівників законодавством України може бути передбачена інша тривалість щорічної основної відпустки (наприклад – педагогічні працівники).

Відеокурс «Відпустки працівникам, які мають дітей»
Формат: відеоуроки • Для довідок: 0 (800) 219-977

Читайте також:

Джерело: Управління Держпраці

Комплект «Графік відпусток на 2023 рік»

Матеріали до теми


Держпраці роз’яснила, як роботодавець може зберегти виплати та відпускний стаж за мобілізованими
Південно-Східне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці роз’яснило, як роботодавець може добровільно зберігати виплати мобілізованим працівникам та водночас забезпечити ...
Від простою до ліквідації: що гарантує працівникам трудове законодавство
Трудове законодавство передбачає різні гарантії залежно від того, чи йдеться про тимчасове припинення роботи, скорочення штату або ліквідацію підприємства. Від ...
Новий Трудовий кодекс: законопроєкт № 16010 рекомендують прийняти за основу
Комітет Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів рекомендував прийняти за основу урядовий законопроєкт № 16010 ...