...
Реєструйся

Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам слід подавати один раз: в електронній або паперовій формі


ЗАПИТАННЯ

До реалізації на вебпорталі ПФУ спеціальної опції з подання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, підприємство подавало повідомлення у паперовій формі. Чи потрібно подавати ці повідомлення повторно у новому форматі?

 

ВІДПОВІДЬ

Ні, не потрібно, оскільки передбачено, що повідомлення про виплату коштів застрахованим особам подаються страхувальниками:

  • в електронній формі через Єдиний державний вебпортал електронних послуг або вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України

чи

  • у паперовій формі.

Читайте також: Алгоритм дій для подання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам на вебпорталі ПФУ

Про це йдеться у пункті 1 постанови правління Пенсійного фонду України від 21 грудня 2022 року № 28-3 «Деякі питання фінансування для здійснення виплат та надання соціальних послуг, визначених Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 29 грудня 2022 року за № 1703/39039.

Тобто страхувальник може обрати один із способів подання до органу Пенсійного фонду України повідомлення про виплату коштів. Дублювати раніше подані повідомлення про виплату коштів застрахованим особам в електронному форматі не потрібно.

Читайте також: Повідомлення про виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності

Джерело: ПФУ

Авторський дистанційний курс підвищення кваліфікації кадровиків від Вікторії Ліпчанської. Вищий рівень

Матеріали до теми


Вийшов спецвипуск від журналу «КАДРОВИК.UA» № 1, 2024 «Прийняття працівників на роботу»
Вже доступне актуальне й унікальне тематичне видання від експертів журналу «КАДРОВИК.UA» — спецвипуск «Прийняття працівників на роботу». Цей спецвипуск зробить ...