ЗАПИТАННЯ
До реалізації на вебпорталі ПФУ спеціальної опції з подання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, підприємство подавало повідомлення у паперовій формі. Чи потрібно подавати ці повідомлення повторно у новому форматі?
ВІДПОВІДЬ
Ні, не потрібно, оскільки передбачено, що повідомлення про виплату коштів застрахованим особам подаються страхувальниками:
- в електронній формі через Єдиний державний вебпортал електронних послуг або вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України
чи
- у паперовій формі.
Читайте також: Алгоритм дій для подання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам на вебпорталі ПФУ
Про це йдеться у пункті 1 постанови правління Пенсійного фонду України від 21 грудня 2022 року № 28-3 «Деякі питання фінансування для здійснення виплат та надання соціальних послуг, визначених Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 29 грудня 2022 року за № 1703/39039.
Тобто страхувальник може обрати один із способів подання до органу Пенсійного фонду України повідомлення про виплату коштів. Дублювати раніше подані повідомлення про виплату коштів застрахованим особам в електронному форматі не потрібно.
Читайте також: Повідомлення про виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності
Джерело: ПФУ