...
Реєструйся

Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам слід подавати один раз: в електронній або паперовій формі


ЗАПИТАННЯ

До реалізації на вебпорталі ПФУ спеціальної опції з подання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, підприємство подавало повідомлення у паперовій формі. Чи потрібно подавати ці повідомлення повторно у новому форматі?

 

ВІДПОВІДЬ

Ні, не потрібно, оскільки передбачено, що повідомлення про виплату коштів застрахованим особам подаються страхувальниками:

  • в електронній формі через Єдиний державний вебпортал електронних послуг або вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України

чи

  • у паперовій формі.

Читайте також: Алгоритм дій для подання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам на вебпорталі ПФУ

Про це йдеться у пункті 1 постанови правління Пенсійного фонду України від 21 грудня 2022 року № 28-3 «Деякі питання фінансування для здійснення виплат та надання соціальних послуг, визначених Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 29 грудня 2022 року за № 1703/39039.

Тобто страхувальник може обрати один із способів подання до органу Пенсійного фонду України повідомлення про виплату коштів. Дублювати раніше подані повідомлення про виплату коштів застрахованим особам в електронному форматі не потрібно.

Читайте також: Повідомлення про виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності

Джерело: ПФУ

Авторський дистанційний курс підвищення кваліфікації кадровиків від Вікторії Ліпчанської. Вищий рівень

Матеріали до теми


Щомісячна надбавка до пенсії за донорство крові та її компонентів
Особи, які мають статус Почесного донора України, мають право на отримання надбавки до пенсії у розмірі 10 відсотків затвердженого прожиткового ...
Експерт консультує щодо вимог до зарплати заброньованих працівників
До онлайн-системи «КАДРИ.UA» цього тижня надійшло запитання від кадрового відділу одного з державних структур. ЗАПИТАННЯ. На підприємстві 10 працівників, 5 з ...