...
Реєструйся

Працівники залучені до виконання суспільних робіт: хто має їх фінансувати?


Механізм фінансування суспільно корисних робіт визначено пунктом 10 Порядку залучення працездатних осіб до суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року  № 753.

Джерело фінансування суспільно корисних робіт напряму залежить від того, кого саме залучено до виконання таких робіт, так якщо роботи виконуються зареєстрованими безробітними та незайнятими внутрішньо переміщеними особами працездатного віку з числа застрахованих осіб, які не мають статусу зареєстрованого безробітного, фінансування суспільно корисних робіт здійснюється за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття (далі — Фонд) в межах коштів, передбачених у бюджеті Фонду на відповідні цілі, а також коштів місцевих бюджетів, підприємств, установ, організацій, інших джерел, не заборонених законодавством.

Добірка матеріалів «Особова картка й особова справа: інструкція до застосування»

Фінансування суспільно корисних робіт, що виконуються вищезазначеними особами, може здійснюватися за рахунок коштів Фонду в повному обсязі, а у разі, коли замовником суспільно корисних робіт заявлено про інші джерела фінансування таких робіт, – на умовах співфінансування за рахунок коштів Фонду та інших джерел фінансування.

Трудова повинність у межах воєнного стану: що це таке та кого вона стосується — читайте в журналі «КАДРОВИК.UA»

Організація суспільно корисних робіт, для фінансування яких використовуються кошти Фонду, здійснюється на підставі договору про організацію суспільно корисних робіт та їх фінансування, що укладається між регіональним центром зайнятості та замовником суспільно корисних робіт, який зазначений у рішенні відповідно до пункту 4  Порядку.

В інших випадках фінансування суспільно корисних робіт здійснюється за рахунок коштів замовника суспільно корисних робіт, коштів місцевих бюджетів, благодійних внесків чи пожертвувань, інших джерел, не заборонених законодавством.

Фінансування суспільно корисних робіт здійснюється шляхом спрямування коштів на:

  • виплату основної та додаткової заробітної плати, розмір якої не може перевищувати півтора розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на дату її нарахування, за повністю виконану місячну (годинну) норму праці, встановлену з урахуванням положень Закону України від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР «Про оплату праці» та Закону України від 15 березня 2022 року № 2136-IX «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану»;
  • сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, зокрема у період тимчасової непрацездатності в межах дії строкового трудового договору;
  • оплату перших п’яти днів тимчасової непрацездатності в межах дії строкового трудового договору;
  • оплату проїзду в межах регіону до місця виконання робіт та у зворотному напрямку осіб, які беруть участь у суспільно корисних роботах (у разі потреби).

Джерело: Східне міжрегіональне управління Державної служби України з питань праці

Курс підвищення кваліфікації «Кадрова справа для професіонала»

Матеріали до теми


Про формування е-лікарняного можна дізнатися онлайн
Електронний лікарняний (е-лікарняний) формується в Електронному реєстрі листків непрацездатності у кабінеті страхувальника або в особистому кабінеті застрахованої особи, на вебпорталі ...
Чи підлягає оплаті електронний листок непрацездатності мобілізованому працівнику?
Працівнику, увільненому від виконання своїх обов’язків за посадою (професією) на час виконання державних або громадських обов’язків, які здійснюється ним у ...
Терміни опрацювання й оплати електронного листка непрацездатності
Від моменту, коли електронний листок непрацездатності відобразився в особистому кабінеті страхувальника, вмикається умовний таймер, що відлічує термін, за який цей ...