Документи з кадрових питань (особового складу): накази з особового складу, особові рахунки, відомості нарахування заробітної плати тощо – зберігаються в архівних підрозділах юридичних осіб 75 років і не підлягають передаванню до державних архівів.
У разі припинення діяльності юридичної особи, документи з кадрових питань (особового складу) передаються правонаступнику або в архів організації вищого рівня відповідної галузі чи до трудового архіву за місцем реєстрації юридичної особи.
Читайте також: Внутрішні переселенці можуть підтверджувати трудовий стаж зі слів свідків
Для отримання довідки у заяві необхідно вказати:
- прізвище, ім’я, по батькові;
- місце фактичного проживання;
- адресу електронної пошти (за наявності) та контактний номер телефону;
- назву підприємства, установи, організації, її місцезнаходження (село, місто, область), роки роботи;
- назву посади та, за можливості, вказати стан діяльності підприємства (ліквідоване/не ліквідоване).
Читайте також: Про зарахування до страхового стажу періоду догляду за особою з інвалідністю І групи
Джерело: Державна архівна служба України
Комплект «Особові картки та особові справи працівників: оформлення, облік, зберігання»
До комплекту входять:
- Добірка матеріалів «Особова картка й особова справа: інструкція до застосування»
- Експрес-курс «Облікові документи кадрової служби та порядок їх ведення»
тел.: 0 (800) 219-977 • 067-317-5886
Е-mail: podpiska@mediapro.com.ua