...
Реєструйся

Кейс для кадровика. Чи потрібно військовозобов’язаному працівнику оформлювати нову картку № П-2, якщо змінилася назва закладу?


СИТУАЦІЯ

Змінилася назва закладу. Чи потрібно військовозобов’язаному працівнику оформлювати нову картку № П-2?

 

РІШЕННЯ

Однією з основних форм первинного обліку працівників є особова картка працівника типової форми № П-2 (далі — особова картка), яку затверджено спільним наказом Державного комітету статистики України та Міністерства оборони України від 25 грудня 2009 року № 495/656 та введено в дію 1 січня 2010 року.

Особова картка складається із п’яти розділів. Другий розділ особової картки «Відомості про військовий облік» має графи для заповнення даних призовників, військовозобов’язаних працівників та резервістів.

Реорганізація підприємства: дії кадровика
0 (800) 219-977podpiska@mediapro.com.ua

До набрання чинності Порядком організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1487 (далі — Порядок № 1487), а саме до 05 січня 2023 року, військовий облік працівників на підприємствах вівся саме у відповідному розділі особових карток. Звідси й запитання, чи потрібно саме військовозобов’язаному працівникові оформлювати нову особову картку.

Наразі ж обов’язок ведення військового обліку у особовій картці скасовано Порядком № 1487. Відтепер військовий облік призовників, військовозобов’язаних працівників та резервістів на підприємствах ведеться за окремими списками, а не в їх особових картках. Відповідно запитання, чи потрібно у цій ситуації оформлювати нову особову картку військовозобов’язаним працівникам задля належного ведення військового обліку на підприємстві, не має ніякого відношення до ведення військового обліку.

Проте актуальним залишається запитання: чи потрібно оформлювати нові особові картки працівникам, якщо змінилася назва підприємства?

Ні, нові особові картки оформлювати не потрібно, адже трудова діяльність працівників з роботодавцем продовжується, незважаючи на його зміну назви. Потрібно внести зміну назви підприємства до наявних особових карток працівників.

Добірка матеріалів «Особова картка й особова справа: інструкція до застосування» 0 (800) 219-977podpiska@mediapro.com.ua

Як вносити зміни до особових карток у відомостях про працівника або відомостях про підприємство, законодавством не визначено. Для того, щоб внести зміну назви підприємства до особових карток працівників, радимо робити так: закреслити в особовій картці працівника стару назву однією рискою і зверху акуратно вписати нову назву.

Далі факт зміни назви підприємства слід унести до четвертого розділу особової картки «Призначення і переведення». Для цього у колонці «Дата» слід вказати дату перейменування підприємства, у колонці «Назва посади/професії» зазначити факт перейменування підприємства, у колонці «Підстава, наказ №» зазначається номер та дата наказу про перейменування підприємства.

Також звертаємо увагу, що запис про зміну назви підприємства треба зробити й у трудових книжках працівників.

Електронні та паперові трудові книжки: актуальні запитання — читайте в журналі «КАДРОВИК.UA»

Джерело: журнал «КАДРОВИК.UA»

Передплата

Карина Снісар
Карина Снісар
експерт проєктів «КАДРОВИК.UA», головний редактор системи «КАДРИ.UA»

Матеріали до теми


Експерт «КАДРИ.UA» консультує щодо табелювання сумісника, коли той перебуває у відрядженні
До онлайн-системи «КАДРИ.UA» цього тижня надійшло запитання від кадрового відділу одного з підприємств. ЗАПИТАННЯ. Як табелювати сумісника, якщо за основним місцем ...
ФРУ вимагає мораторію на мобілізацію під час розгляду заявок на бронювання
Федерація роботодавців України (ФРУ) звернулася до Мінекономіки, Міноборони та Мінцифри у питанні встановлення мораторію на призов та мобілізацію на час ...
Міноборони запускає нову модель реабілітації військових за участю цивільних психологів
Міністерство оборони України активно працює над створенням чіткої та ефективної системи психологічної підтримки для військовослужбовців. Це так само важливо, як ...
Немає документів про мобілізацію: як оформити відсутність працівника
У разі мобілізації на період військової служби роботодавець має увільнити працівника від роботи. Якщо працівник не надав жодного документа, що ...