Критерії привабливості роботодавців 

Дата публікації: 13.02.2013

Зарплата і можливість особистісного та професійного зростання залишаються найважливішими критеріями привабливості роботодавців. Про це свідчать дані щорічного дослідження "Найкращий роботодавець на думку кандидатів з досвідом роботи», проведеного компанією "Ернст енд Янг" в Україні. Рівень заробітної плати та можливості особистісного та зростаннязалишаються найважливішими критеріями привабливості роботодавців (їх вказали 89% і 78% респондентів відповідно). До них наближається фактор кар'єрного росту, який вибрали 76% опитаних. Офіційні трудові відносини та можливість отримати міжнародний досвід також виступають важливими критеріями привабливості роботодавців (обидва недалекі від позначки в 70% опитаних). 

"Конкуренція за кваліфікованих фахівців долає національні кордони і набуває глобальних масштабів, і це вже не прогнози на майбутнє, а реалії сьогоднішнього дня. Саме тому бренд роботодавця все виразніше виступає в ролі нематеріального активу компанії, здатного забезпечити довгострокові конкурентні переваги", - розповіла партнер і керівник групи Human Capital компанії "Ернст енд Янг" в Україні Ольга Горбановська. 

У 2012 році в дослідженні взяли участь більше 4,5 тисяч кандидатів з досвідом роботи, серед яких представники професійної ланки (54%) і середнього та вищого керівництва (46%). 79% опитаних мають досвід роботи не менше 5 років, а найчисленніша вікова група - від 25 до 35 років (51% опитаних).