...
Реєструйся

З яких причин може бути скасоване звернення з оцифрування трудових книжок


В Україні триває перехід до ведення обліку трудової діяльності в електронній формі. За Законом України від 05 лютого 2021 року № 1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі», працівникам та роботодавцям на оцифрування трудових книжок відведено час до 10 червня 2026 року.

Процедура повного завершення оцифрування трудової книжки після подання заявником сканкопії документа підтверджується статусом звернення щодо стану його опрацювання.

Перевірити стан опрацювання документів про трудову діяльність можна на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Читайте також: Проводимо аудит трудової книжки перед оцифруванням

Якщо скановану копію документа надсилав роботодавець, то стан опрацювання звернення можна побачити у кабінеті страхувальника в розділі «Звернення» (відображено всі звернення роботодавця щодо кожного працівника із відображенням статусу обробки) та застрахованій особі — в особистому кабінеті користувача в розділі «Мої звернення».

Якщо скановану копію документа надсилала застрахована особа, то стан опрацювання звернення можна побачити в особистому кабінеті користувача в розділі «Мої звернення».

 

Статус звернення «Виконано» свідчить, що сканкопії опрацьовані та дані про трудові відносини працівника актуалізовано.

Статус звернення «Скасовано виконання» означає, що звернення містить певні помилки, не опрацьовано та потребує повторного подання (опис причини скасування вказано в реквізиті «Повідомлення»).

Інші статуси означають, що звернення перебуває в стані опрацювання фахівцями Пенсійного фонду.

Читайте також: Змінюємо запис в трудовій книжці: хто це може зробити і на яких підставах

 

Основні причини скасування звернень з оцифрування трудових книжок

Основними причинами скасування звернень з оцифрування трудових книжок є помилки, які допускають користувачі вебпорталу. Виконання звернення скасовується в разі:

  1. В електронній формі звернення на вебпорталі ПФУ в даних особи наявні помилки.
  2. Скановані копії документів не належать заявнику.
  3. Скановані копії документів зроблені не з оригіналів документів або в чорно-білому форматі.
  4. Скановані копії документів відскановані неналежним чином (обрізані дати, номери наказів тощо).
  5. Відсутня сканкопія титульної сторінки трудової книжки.
  6. Наявне порушення вимог до оформлення трудової книжки, викладені в Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженій наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 року № 58:

– відсутній підпис власника трудової книжки або запис про зміну П.І.Б.;
– відсутня печатка установи або підпис відповідальної особи.

ГАРЯЧА ЛІНІЯ — безоплатні консультації для передплатників журналу «КАДРОВИК.UA»

Джерело: ПФУ

Передплата

Матеріали до теми


У Комітеті з питань соціальної політики відбулося обговорення стану адаптації трудового законодавства України до положень права ЄС
Повідомляємо, що 9 квітня 2024 року під головуванням заступника голови Комітету Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту ...