...
Реєструйся

Працівники в Люксембурзі стали більше любити свою роботу: чому?


Якби вам запропонували працювати менше, а отримувати так само, чи вплинуло б це на ваше ставлення до роботи? А для самого підприємства, який би це мало ефект?

Відповіді на ці питання дала практика запровадження чотириденного робочого тижня для співробітників однієї компанії в Люксембурзі.

Раніше писали: Перевтома: які симптоми та як із цим впоратися?

«Чотириденку» ця компанія, яка займається автобусними трансферами між аеропортами, запровадила рік тому. Робочих годин стало менше, але зарплати та пільги залишилися на попередньому рівні. Не було розширено й штат співробітників.

В результаті після запровадження чотириденного робочого тижня виторг компанії збільшився майже на 50%.

Читайте також: Як наймати штат, коли всі хочуть працювати віддалено, а вам потрібні працівники в офісі?

Крім того, в ході анонімного опитування співробітники повідомили, що почали більше любити роботу. Вони оцінюють робочу обстановку в середньому на 8 із 10, а 87% працівників зазначили, що стали задоволені своєю роботою.

Чи вплинуло нововведення на графік руху автобусів і, відповідно, на ставлення пасажирів до послуг перевезення, що надаються компанією, не уточнюється.

Читайте також:

Джерело: Закон і Бізнес

Пакет для кадровика «Передплата + навчання»

Матеріали до теми


Кейс для кадровика. Продовження кваліфікаційної категорії та сертифікатів медичним працівникам
СИТУАЦІЯ Наказ МОЗ від 31 серпня 2023 року № 1555 «Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства охорони здоров’я України» ...
Відповідальність за гендерну дискримінацію в вакансіях
Порядок сплати рекламодавцями до державного бюджету штрафів за порушення вимог Закону України «Про рекламу» щодо реклами послуг із працевлаштування, затверджено ...
Роботодавець має право відсторонити працівника від роботи за ухиляння від проходження обов’язкового медогляду
З метою профілактики та запобігання професійним захворюванням та виробничому травматизму, який може бути викликаний погіршенням стану здоров’я працівників, роботодавець має ...